רבוע כחול התחזקה במארס מול המינימרקטים הפרטיים

נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן

הקמפיין האגרסיבי של רשת רבוע כחול לחג הפסח עבד. מנתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי רבוע כחול רשמה בחודש מארס עלייה של 7% בנתח השוק שלה, בעיקר על חשבון המינימרקטים הפרטיים.

נתח השוק של רבוע כחול עמד במארס על 22.5%, לעומת נתח שוק של 21% בלבד בפברואר 2010. ב-3 החודשים הראשונים של השנה עמד נתח השוק המצטבר של רבוע כחול על 21.8%.

לעומת זאת, נתח השוק של המינימרקטים הפרטיים ירד מ-10.2% בחודש פברואר ל-9.1% בחודש במארס. ב-3 החודשים הראשונים של השנה עמד נתח השוק המצטבר של המינימרקטים הפרטיים על 9.5%.

רשת שופרסל שומרת על מעמדה ואף רושמת במארס גידול בנתח השוק שלה, מ-37.6% ל-38%.

חשוב לציין כי שופרסל ורבוע כחול נהנות בתקופת החגים מתלושי הקנייה לחג, תלושים שאינם מכובדים ברשתות שיווק אחרות. במידה רבה מתנהלת תחרות חריפה בין שתי הרשתות על תווי הקנייה - והפעם, כך נראה, יצאה רבוע כחול מהתחרות הזו כשידה על העליונה.

למרות תלושי הקנייה, הרשתות חצי חינם ורמי לוי שיווק השקמה מצליחות לחזק את מעמדן במארס. נתח השוק של חצי חינם עלה מ-5.1% בפברואר ל-5.3% במארס, ואילו נתח השוק של רמי לוי שיווק השקמה עלה מ-3.8% בפברואר ל-4% במארס. גם קו-אופ ישראל שומרת על מעמדה עם נתח שוק של 2.7%.

הרשתות העצמאיות האחרות נחלשות מעט, ונתח השוק שלהן יורד מ-16.1% בפברואר ל-15.6% במארס.

11
 11

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988