ברקת התחרטה, תישאר בהפועל ב"ש

הבעלים שינתה את החלטתה לעזוב את המועדון בעקבות התנהגות האוהדים: "ראיתי שינוי מן הקצה אל הקצה בקרב הקהל שלנו, גאה על כך"

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב"ש, הודיעה היום (א') כי היא משנה את ההחלטה שלקחה בחודש מארס האחרון להפסיק לתמוך בקבוצה. זאת לאחר פגישה שנערכה ביום שישי האחרון בין אוהדי המועדון לאייל ארד, יועץ התקשורת של ברקת, שם נוסח "קוד אתי" בנוגע לשיתוף הפעולה בין ההנהלה לקהל.

כזכור, במארס הודיעה ברקת שהחליטה לעזוב את הקבוצה, בין היתר בגלל תקרית אלימה בין אוהדי הקבוצה למאמנה הקודם, גיא עזורי.

"ראיתי שינוי מן הקצה אל הקצה בקרב הקהל שלנו, ואני גאה על כך", אמרה היום ברקת. "חלה תנועה רצינית בקרב האוהדים שלנו".

"האוהדים הבינו בעצמם שהם חייבים לשנות, ובמשך חודשיים בנו קוד אתי, אמנה שממסדת את מערכת היחסים בין המועדון לאוהדים", המשיכה ברקת. "הם הולכים לבנות עמותה שתכלול את כל קבוצות האוהדים השונות, שלה יהיו נציגים בהנהלת הפועל ב"ש. יהיו מפגשים שבועיים כדי להאיר את עינינו ולדבר על בעיות שעלו. תוך כדי כך, תהיה מאוד ברורה מערכת היחסים וכללי ההתנהגות במגרשי הכדורגל. איך אוהד הפועל ב"ש צריך להתנהג, מה לגיטימי ומה לא. אני חושבת שמה שקרה זה תהליך מופלא, אני מודה לאוהדים על כך".

ברקת רכשה את הפועל ב"ש מידיו של אלי זינו ב-2007 עבור סכום של כ-8.7 מיליון שקל. היא הצליחה להחזיר את הקבוצה לליגת העל העונה, ואף העמידה לה את התקציב החמישי בגובהו בישראל (כ-25 מיליון שקל). חמישה מאמנים שונים עברו בב"ש במהלך תקופתה: גילי לנדאו, גיא לוי, מרקו בלבול, גיא עזורי והמאמן הנוכחי, ויקו חדד.