אורמד: ORMD-0801 הוכח כבטוח וסביל אצל חולי סוכרת 2

נדב קדרון, מנכ"ל החברה:"מחקר זה, בצירוף לתוצאות מחקרים קודמים, מבסס את הטכנולוגיה של אורמד כפלטפורמה יעילה וסבילה למתן תרופות, שטומנת בתוכה יכולת לחולל השפעות משמעותיות בדרכי ניהול הסוכרת. אנו מתקדמים בבטחון לקראת אישור IND בארה"ב, כחלק מתהליך מול ה-FDA"

חברת אורמד , המפתחת פלטפורמות אלטרנטיביות למתן תרופות, מפרסמת את ממצאי המחקר הקליני (שלב b2 ) שזה עתה הושלם. המחקר התמקד בכמוסת האינסולין ORMD-0801, מוצר הדגל של אורמד.

המחקר האקראי, כפול הסמיות, מבוקר - הפלצבו, הרב-מרכזי שנוהל בדרום אפריקה, בחן את התגובות של 29 חולי סוכרת מסוג 2 ל-ORMD-0801. המחקר נועד לספק נתונים בנוגע לבטיחות וליעילות ארוכת הטווח של התכשיר ביחס לפלצבו, לאחר מתן פומי, לאורך תקופה של ששה שבועות.

המוצר הוכח כבטוח לשימוש ובעל סבילות ארוכת טווח. לא דווחו השפעות שליליות מצטברות לאורך תקופת המחקר, שהינו הראשון מסוגו לבדוק חשיפה ממושכת ל ORMD-0801.

בנוסף לכך, אחוזי המשתתפים שהראו ירידות בעלות משמעות קלינית ברמות האינסולין בפלסמה התמידו להיות גבוהים יותר בקבוצת ה-ORMD-0801, בהשוואה לפלצבו.

ORMD-0801 הוביל לירידה משמעותית ברמות ה-CRP והאינסולין לאחר תקופת הטיפול בת ששת השבועות. ממצאים אלו מאמתים את הבטיחות והסבילות של ORMD-0801 ומעידים על השפעה בעלת משמעות קלינית במינון הנבדק. נתונים אלו ייתמכו בפיתוח נוסף של ORMD-0801 ובניסויים מכריעים עתידיים.

נדב קדרון, מנכ"ל החברה, ציין כי "מחקר זה, בצירוף לתוצאות מחקרים קודמים, מבסס את הטכנולוגיה של אורמד כפלטפורמה יעילה וסבילה למתן תרופות, שטומנת בתוכה יכולת לחולל השפעות משמעותיות בדרכי ניהול הסוכרת. אנו מתקדמים בבטחון לקראת אישור IND בארה"ב, כחלק מתהליך מול ה-FDA ".