מודיעין זינקה ב-15.2% לאחר שהוסרו העיקולים על "שרה" ו"מירה"

נזכיר כי דש איפקס הטילה צו עיקול על כספים וזכויות של IPC בהיקף של 4 מיליון שקל בגין סכסוך שפרץ בין הצדדים סביב גובה העמלות שאמורה הייתה דש איפקס לקבל מ-IPC בעסקת רכישת רישיונות "מירה" ו"שרה"

מניית מודיעין זינקה היום (ב') לא רק בגלל העליות החדות הנרשמות בשוק, אלא גם לאחר שאתמול בערב (א') דיווחה החברה כי יוסרו באופן מיידי הצו לעיקול כספים וזכויות של IPC אשר ניתן לבקשת חברת דש איפקס ב-2 במאי, לרבות זכויות IPC בקשר לרשיונות לחיפושי נפט וגז "שרה" ו"מירה". בתמורה לתשלום נוסף שהתחייבה IPC לשלם בשבועות הקרובים, תמחק כליל התובענה שהגיש דש איפקס נגד IPC.

עוד מציינת החברה בהודעתה כי למודיעין נמסר ע"י צחי סולטן ו-IDB פיתוח כי בהתאם להבנות במסגרת העסקה לרכישת הרשיונות שנעשתה מחברת עמנואל אנרגיה המוחזקת בעקיפין בהחזקת רוב ע"י חברת הכשרת הישוב שבשליטת עופר נמרודי , התחייבו לשלם לדש איפקס סכום לא מהותי כחלק מתשלום בגין שירותי תיווך שניתנו ע"י דש איפקס בעסקה האמורה.

נזכיר כי דש איפקס הטילה צו עיקול על כספים וזכויות של IPC בהיקף של 4 מיליון שקל בגין סכסוך שפרץ בין הצדדים סביב גובה העמלות שאמורה הייתה דש איפקס לקבל מ-IPC בעסקת רכישת רישיונות "מירה" ו"שרה".

רישיונות "מירה" ו"שרה" נמצאים כ-40 קילומטר ממערב לחדרה, ונחשבים לאטרקטיביים בשל מיקומם, הסמוך לשטח הרישיון בו נמצאה תגלית הגז "דלית" של קבוצת דלק וישראמקו, המכילה כ-14.2 BCM (מיליארד מ"ק). כזכור, בשלהי מארס מכרה פטרומד את הרישיונות לקבוצה שהוקמה על ידי עופר נמרודי, אשר בה שותפה גם מודיעין של צחי סולטן ו-IDB פיתוח.