חנן מור מקדימה את פירעון אג"ח א', תשלם 6 מיליון שקל בסוף החודש

תשלם בסוף החודש כ-6 מיליון שקל על חשבון קרן וריבית האג"ח, אשר היו מיועדים להיות משולמים במקור במאי 2011 ■ מדובר בפעם השלישית בה מקדימה החברה את פירעון אגרות החוב ב-16 החודשים האחרונים

קבוצת חנן מור מודיעה על ביצוע פידיון מוקדם נוסף לאגרות החוב שלה (סדרה א'). החברה תשלם בסוף החודש כ-6 מיליון שקל על חשבון קרן וריבית האג"ח אשר היו מיועדים להיות משולמים במקור במאי 2011 .

מדובר בפעם השלישית בה מקדימה החברה את פירעון אגרות החוב. בחודש פברואר 2009 פרעה החברה 25% מהיקף החוב למחזיקי אג"ח א', בהיקף כספי כולל של 15 מיליון שקל. בחודש אוגוסט 2009 החזירה החברה חלק נוסף מאג"ח סדרה א' בהיקף 17.8 מיליון שקל.

חנן מור, מנכ"ל החברה ציין, כי המהלך הנוכחי מהווה נדבך נוסף בביסוס איתנותה הפיננסית של החברה. כפועל יוצא מהפדיון המוקדם, צפויה החברה לחיסכון של כחצי מיליון שקל בהוצאות המימון העתידיות שלה.

"הקבוצה סיימה את שנת 2009 עם רווחי שיא של 7.5 מיליון שקל, ואנו נערכים לתוצאות כספיות טובות גם בשנה הקרובה, בעקבות אכלוס משמעותי בפרויקט הדגל שלנו בתלמי מנשה" אמר מור.

בחודש מרץ הודיעה קבוצת חנן מור על חלוקת דיווידנד בהיקף של 6.5 מיליון שקל לבעלי המניות, המבטא את הצלחת הפרויקטים השונים של החברה, ובהם תלמי מנשה ובית בלהבים.