Jabra חוזרת לישראל: תשווק אוזניות בלוטות' ב-120 עד 600 שקל

Jabra תשווק בארץ 11 דגמים של אוזניות ■ הדיבורית מסוגלת להתחבר לשני טלפונים במקביל, לספק 2 שעות דיבור, כאשר הנרתיק הנייד יכול לספק לה עוד 6 שעות דיבור והיא שוקלת 7 גרם

מותג אוזניות הבלוטות' - Jabra, עושה בימים אלו קאמבק לישראל. כבר תקופה ארוכה שמותג האוזניות הזה כמעט שנעלם מהשוק המקומי, למרות שבעולם מדובר ביצרן אוזניות מוביל בעולם.

הסיבה לקאמבק של Jabra, היא שבשנים האחרונות, חברת סולגוד שהחזיקה בזיכיון למותג הזה, הפסיקה לקדם אותו. "סולגוד החליטו שהם לא רוצים להיות בשוק הזה ולכן הזיכיון למוצר הזה התפנה", אומר רונן ברקוביץ, מנכ"ל חברת בי קונקט.

Jabra הדנית שנרכשה לפני מספר שנים על-ידי חברת GN Netcom הייתה הראשונה להשיק בישראל דיבוריות בלוטות' כבר בשנת 2003, אולם במשך השנים, חברות כמו מוטורולה או פלנטרוניקס תפסו את הפופולאריות של המשתמשים. "Jabra היא מספר שלוש בעולם, כאשר במקום הראשון אפשר למצוא את נוקיה וישר אחרי זה את פלנטרוניקס", אומר ברקוביץ, "בישראל השחקנים העיקריים הם דווקא מוטורולה, iqua ופלנטרוניקס, כאשר את סמסונג ונוקיה פחות מרגישים כאן".

Jabra תשווק בארץ 11 דגמים, במחירים שינועו מ-120 עד 600 שקל. דגם הדגל שלה הוא ה-Stone, המגיע עם מטען בצורה של אבן, בו מוחבאת גם האוזנייה. הדיבורית מסוגלת להתחבר לשני טלפונים במקביל, לספק 2 שעות דיבור, כאשר הנרתיק הנייד יכול לספק לה עוד 6 שעות דיבור והיא שוקלת 7 גרם.