רשת האופנה קסטרו חותמת רבעון: עלייה של 19.4% במכירות

המנכ"ל גבי רוטר: "העבודה שעשינו בהיערכות של קסטרו לכניסתן של הרשתות הבינלאומיות הוכיחה את עצמה"‏

חברת האופנה קסטרו חותמת רבעון ראשון עם צמיחה של 19.4% במכירות שהסתכמו ב-164.7 מיליון שקל, בהשוואה למכירות של 137.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות מיוחס לעיתוי חג הפסח, עלייה במכירות בחנויות זהות ופתיחת סניפים חדשים. בישראל בלבד נרשם גידול של 20% במכירות.

"יש לנו גידול משמעותי במכירות בישראל, וזה הרבה מעבר להשפעת חג הפסח. כל העבודה שעשינו בהיערכות של קסטרו לכניסתן של רשתות האופנה הבינלאומיות הוכיחה את עצמה", אומר מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר.

‏קסטרו רושמת שיפור בשיעור הרווחיות הגולמית, שעלה מ-51.35% ברבעון הראשון 2009 ל-58.7% ברבעון הראשון השנה. הרווח הגולמי עצמו הסתכם ב-96.8 מיליון שקל.

בנטרול הכנסות חד-פעמיות ורווחים כתוצאה מהשקעה בניירות ערך, קסטרו עוברת מהפסד תפעולי לרווח, אבל זה עדיין נותר נמוך.

בעוד שברבעון הראשון 2009 רשמה קסטרו הפסד תפעולי של 6.27 מיליון שקל, ברבעון הראשון השנה היא רושמת רווח תפעולי של 9.8 מיליון שקל שהיווה 5.93% בלבד מהמכירות.

בשורה התחתונה קסטרו חותמת את הרבעון עם רווח נקי של 7.34 מיליון שקל.

"אנחנו מתכוונים בסוף העשור הזה לסיים כמובילי העשור הבא", אומר רוטר.