נייס מתרחבת בביטחון: רוכשת חברה לניתוח תקשורת לוויינית

רוכשת את חברת למדה רשתות תקשורת בסכום לא מהותי עפ"י הערכות בשוק ■ אינה צופה השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות כתוצאה מהרכישה

חברת נייס מתרחבת בשוק הביטחוני. החברה הודיעה היום (ג') על רכישת חברת למדה רשתות תקשורת, חברה ישראלית העוסקת בפתרונות לניתוח תקשורת לווינית ומאפשרת לגופי אכיפה, בטחון פנים וסוכנויות מודיעין להילחם בפשיעה וטרור באופן יעיל יותר. עפ"י הערכות בשוק, נייס רוכשת את למדה תמורת סכום לא מהותי - ולדבריה, היא אינה צופה השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות כתוצאה מהרכישה.

הרכישה תעצים את הפורטפוליו של פתרונות התקשורת של נייס, ה-Nice Track. הטכנולוגיה של למדה תרחיב את היכולות הקיימות של נייס הכוללות אפליקציות כגון ניטור, ניתוח תעבורה רשתית וניתוח קול. הטכנולוגיה מושתתת על פלטפורמת תוכנה גמישה עם יכולות ניתוח אוטומטיות ומערכת ניהול המאפשרת התקנת תשתיות בעלות-כוללת נמוכה יחסית.

זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס, אמר כי "עסקי הבטחון הינם מרכיב חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלנו ואנו מחוייבים להמשיך ולפתחם. נייס תמשיך להתרחב ולהתמקד בשוק הבטחון ובאפשרויות הגלומות בו".

ישראל ליבנת, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס: "רכישת למדה מחזקת את מעמדנו בשוק ותאפשר לנו לתת מענה לדרישה הגוברת לניתוח תקשורת לווינית כחלק מההתקנות בתחום הבטחון".