איתן ורטהיימר שילם 46.5 מיליון שקל על דירה במגדל רוטשילד 1

גורמים בכירים בשוק הנדל"ן אומרים כי בניגוד להערכות קודמות, שתי הקומות נמכרו כשתי יחידות דיור נפרדות ולא כדופלקס אחד ■ דבר המו"מ בין ורטהיימר לחבס נחשף לראשונה ב"גלובס"

שתי הדירות האחרונות, הנמצאות בקומות 28 ו-29 במגדל היוקרה "רוטשילד 1" בת"א, נמכרו: איש העסקים איתן ורטהיימר רכש דירה ששטחה כ-700 מ"ר ברוטו בכ-46.5 מיליון שקל, ותושב חוץ, איש עסקים בינלאומי, רכש דירה זהה בגודל ובמחיר, כך נודע ל"גלובס".

גורמים בכירים בשוק הנדל"ן אומרים היום (ד') ל"גלובס" כי בניגוד להערכות קודמות, שתי הקומות נמכרו כשתי יחידות דיור נפרדות ולא כדופלקס אחד. דבר המו"מ בין ורטהיימר לחבס נחשף לראשונה ב"גלובס".

היקפן של שתי העסקאות האחרונות: 93 מיליון שקל ל-1,400 מ"ר ברוטו. העסקאות משקפות מחיר למ"ר של כ-20 אלף דולר, אחד הגבוהים שנרשמו לאחרונה בשוק הנדל"ן בישראל.

מוקדם יותר החודש נמכר הפנטהאוז במגדל "פרישמן 46" בתל אביב ב-71 מיליון שקל לתושב חוץ. מדובר בפנטהאוז-טריפלקס בשטח של 815 מ"ר נטו ומרפסות בשטח 240 מ"ר. גם כאן היה מדובר במחיר למ"ר של כ-20 אלף דולר.

בין הדיירים במגדל "רוטשילד 1" של קבוצת חבס נמצא איש העסקים עידן עופר, שמשפחתו היא אחת מבעלי המניות הגדולה בחברת חבס. עופר רכש ב-2007 את הפנטהאוז בקומה האחרונה של המגדל ב-67 מיליון שקל. על פי דיווחים בתקשורת, רכשו דירות בפרויקט גם שלמה נחמה, לשעבר יו"ר בנק הפועלים; צבי זיו, לשעבר מנכ"ל הבנק; הראל ויזל, מנכ"ל רשת פוקס, ועו"ד דורי קלגסבלד.

גם חבס בעניין

יו"ר קבוצת חבס, הרצל חבס, רכש שתי דירות בפרויקט "רוטשילד 1" בכ-2.7 מיליון דולר, נוסף על ארבע דירות שרכש בפרויקט YOO של החברה בפארק צמרת בתל אביב בכ-3.15 מיליון דולר.

כל 37 יחידות הדיור במגדל בן ה-32 קומות, שתוכנן ע"י משרד ישר אדריכלים ומשווק מתחילת 2007, נמכרו - בהיקף כולל של 788 מיליון שקל, או 21.3 מיליון שקל לדירה בממוצע. "סך המכירות בפרויקט ומחירי המכירה חסרי תקדים", אומר חבס.

כל קומת מגורים במגדל משתרעת על כ-780 מ"ר ורוב הדירות בפרויקט משתרעות על כ-400 מ"ר. האכלוס צפוי בחודשים הקרובים.

בכך, השלימה היזמית את מכירת הדירות ושטחי המשרדים והמסחר בפרויקט שדרות רוטשילד 1. להערכת החברה, שיעור הרווחיות בפרויקט יהיה בטווח של 32% עד 34%.