JWT מצטרף למערך הפרסום של חברת התרופות MSD

יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון

חברת התרופות MSD, שהיא אחת המפרסמות הגדולות ביותר בתחום בארץ, תעביר חלק מהטיפול בתקציביה למשרד JWT.

המשרד זכה בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם.

התקציב התקבל לאחר מכרז שבו השתתפו מספר משרדי פרסום, ביניהם גם ראובני-פרידן שטיפל בו עד כה, ושמטפל בתקציב הכולל של החברה בשנים האחרונות.

היקף התקציב לתרופה זו מוערך ב-4 מיליון שקל (במחירי מחירון). את הקמפיין הקודם הובילו סמדר שיר ובתה כרמל סידי, והוא נועד לעודד אמהות לחסן את בנותיהן בגרדסיל.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום הכולל של MSD עמד בשנת 2008 על 3.7 מיליון דולר (במחירי מחירון).

בשנת 2009 גדל התקציב ל-5.1 מיליון דולר, וב-4 החודשים הראשונים של 2010 בלבד כבר עמד התקציב על 4.4 מיליון דולר, מה שמשקף עלייה כללית בהיקף הפרסום של החברה.

בחודשים האחרונים העלתה החברה קמפיין בולט לתרופה למניעת התקרחות גברית, שעלה באמצעי מדיה רבים. בקמפיין הוצג אדם שאומר כי "הוא סקפטי" לגבי אפשרויות הטיפול במחלה.

MSD ישראל (Merck Sharp & Dohme) היא חברה-בת בבעלות מלאה של ענקית התרופות הבינלאומית MERCK.

החברה, שהוקמה בשנת 1997, עוסקת בפיתוח וייצור תרופות, כמו גם במחקרים רפואיים ובקידום קשרים בין התעשייה הפרמצבטית והביוטכנולוגית בארץ לבין מעבדות המחקר של חברת MERCK העולמית.

MERCK מפעילה חברות-בנות ביותר מ-40 מדינות, מייצרת תרופות ב-16 מדינות ומחזיקה בכ-5% מהשוק העולמי של תרופות מרשם. סל המוצרים של MERCK כולל תרופות במגוון רחב של תחומי רפואה, והיא משווקת את מוצריה ברחבי העולם.

ב-JWT סירבו להגיב לידיעה.