עורך אתר וואלה אבי משולם התפטר לאחר 10 שנים

משולם מונה לתפקיד העורך ב-2004 ■ את מקומו יחליף יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של האתר

אבי משולם, העורך הראשי של אתר וואלה, התפטר מתפקידו - כך נודע ל"גלובס". זאת לאחר 10 שנים בהן עבד בוואלה. את משולם יחליף יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה.

משולם (33) עשה את שירותו הצבאי בגלי צה"ל, ומיד לאחר שחרורו החל לעבוד בוואלה. בתחילה, התמקד משולם בתוכני וידיאו, לאחר מכן הקים את ערוץ הנוער של וואלה (וואלה-זון) וב-2004 מונה לתפקיד העורך הראשי של האתר. בשנים הללו פעל משולם להעצמת מערכת החדשות של האתרף שידרוג מערך הווידיאו והרחבת המדורים.

משולם מסר בתגובה: "10 שנים הן זמן טוב לסיים פרק בחיים, משמעותי ומשפחתי ככל שיהיה. אני משוכנע שוואלה!, שהפכה בשנים האחרונות מאתר אינטרנט עם מחלקת תוכן למערכת עיתונאית מובילה, תמשיך להשפיע באופן קבוע על סדר היום החדשותי והמגזיני בישראל".

דילמאני הוסיף כי "היה לי כיף גדול לעבוד עם משולם תקופה כל כך ארוכה, בה היה שותף מלא שלי לדרך. אין לי ספק כי עשייתו בוואלה! וטביעת האצבע שלו יורגשו עוד הרבה שנים. אני מאחל לו המון הצלחה בחיים מחוץ לוואלה!. בטוחני שעוד נשמע ממנו".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, אמר: "קיבלתי בצער את החלטתו של משולם לפרוש מתפקידו. הוא עשה עבודה מצוינת כעורך ראשי ותרם רבות להצלחת אתר וואלה! ושימור מובילותו לאורך השנים. מעבר ליכולותיו המקצועיות הרבות אבי תרם באישיותו גם לאווירה הנעימה והקונסטרוקטיבית במערכת וואלה! והיה שחקן צוות מהמעלה הראשונה. אני מאחל לו הצלחה מלאה בהמשך דרכו".