הצטרפה לטרנד: נוקיה הכריזה על טלפונים עם שני כרטיסי סים

"באמצעות החזקת מקש, אנשים יכולים לעבור בין כרטיסי הסים - כך הם יכולים לנצל תעריפי שיחה מוזלים, ומוענקת להם גמישות בעת הנסיעה מארץ אחת לאחרת"

חברת נוקיה הכריזה בסופשבוע על שני טלפונים ראשונים מתוצרתה הכוללים שני כרטיסי סים (SIM). הדגם הראשון הוא C1-00 שיציע למשתמשים להכניס שני קווים שונים למכשיר, למשל, סלקום ופרטנר.

"באמצעות החזקת מקש, אנשים יכולים לעבור בין כרטיסי הסים. כך הם יכולים לנצל תעריפי שיחה מוזלים, ומוענקת להם גמישות בעת הנסיעה מארץ אחת לאחרת, כמו כן, התכונה מסייעת לשתף מכשיר טלפון עם בן משפחה, תוך שימוש בכרטיס סים פרטי", אמר אלכס לאמבק, סגן נשיא בנוקיה.

C1-00 כולל סוללה שזמן השימוש שלה בהמתנה הוא שישה שבועות וגם פנס ורדיו FM. גם דגם C2 יכלול שני כרטיסי סים, אולם הוא יכול להשאיר את שניהם פעילים בו זמנית, כך ששיחות והודעות SMS המיועדות לכל אחד ממספרי הסים יכולות להגיע למכשיר כאשר הטלפון פועל.

כרטיס הסים הראשון של ה-C2-00 נמצא מתחת לסוללה, והשני ניתן להחלפה מהירה, כאשר המשמעות לזה, שניתן להוציא ולהכניס את הכרטיס כאשר הטלפון פועל.

ראוי לציין שנוקיה היא לא הראשונה לשווק טלפונים עם סים כפול, כאשר מספר יצרניות בשוק עשו את זה כבר שנים לפניה.

להטעין באופניים

בהתאם לטרנד הירוק, נוקיה הכריזה גם על המטען שלה לאופניים, הכולל דינאמו וגנרטור חשמלי קטן המשתמש בתנועת הגלגלים של האופניים בכדי להטעין את הטלפון. "באמצעות מטען האופניים החדש שלנו, הלקוחות יכולים להשתמש בטלפונים הניידים שלהם בחופשיות רבה יותר, מבלי לדאוג לחיי הסוללה", אומר לאמבק. "אופניים הינם אחד מאמצעי התחבורה הנפוץ ביותר כיום ברחבי העולם, והרוכבים ישיגו יתרון נוסף מפעילות שהם מבצעים ממילא. מדובר בפתרון אמיתי לאתגר גדול, בין אם ישתמשו בו בשל גישה מוגבלת לחשמל ובין אם במטרה לגלות אחריות כלפי הסביבה".