מג'יק תשדרג את מערכת המחשוב של המשטרה הצבאית במיליוני ש'

במסגרת הפרויקט תשדרג מג'יק את מערכות הליבה של החיל לגירסאות מתקדמות של פלטפורמת היישומים uniPaaS וכן של פלטפורמת האינטגרציה iBOLT

חברת התוכנה מג'יק תשדרג ותתחזק את מערכות המחשוב של המשטרה הצבאית בחוזה שהיקפו מיליוני שקלים. כך הודיעה היום (ד') החברה בדיווח לבורסה. מג'יק מנוהלת על ידי גיא ברנשטיין ומנכ"ל מג'יק ישראל הוא יורם אהרון.

במסגרת הפרויקט, תשדרג מג'יק את מערכות הליבה של החיל לגרסאות מתקדמות של פלטפורמת היישומים uniPaaS וכן של פלטפורמת האינטגרציה iBOLT. יצוין, כי מערכות המחשוב של החיל הינן מבוססות מג'יק והן מנהלות את כל פעילות החיל ויחידות הסמך שלה.

"החוזה הנוכחי מביא לידי ביטוי את היתרונות בגרסאות המתקדמות של פלטפורמות היישומים ה-uniPaaS ופלטפורמת האינטגרציה שלנו, ה-iBOLT", אמר אהרון. "השדרוג יאפשר לחיל מעבר מדיווח מושהה לדיווח בזמן אמת כך שיאפשר מתן תמונה מלאה על הפעילות בחיל בכל נקודת זמן, ברמה של פריסה ארצית הכוללת מאות משתמשים".

מדובר בחוזה שני של מג'יק בישראל בפרק זמן של שבוע, שכן בשבוע שעבר הודיעה החברה על שדרוג מערכות המחשוב של לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם). uniPaaS הינה פלטפורמת היישומים המקיפה החדשה של מג'יק, המהווה את הדור הבא של סדרת eDeveloper.