לפידות חלץ החלה להעביר את המקדח לאתר אשדוד A3

מדובר באתר בשטח רישיון "שרית" ■ עם השלמת הרכבת מכונת הקידוח, תחל לפידות בביצוע הקידוח ■ טדי שגיא סיכם באמצע מאי עם בעל השליטה בחברה על הקמת קבוצה שתתמודד על היתר החיפושים "בנימין" מול חופי חדרה

כותרת רודפת כותרת בסקטור הנפט והגז: היום (ה'), טרם פתיחת המסחר בבורסת ת"א, פרסמה השותפות לפידות חלץ כי לאחר שקיבלה את כל האישורים המתאימים להתחלת קידוח אשדוד A3 בשטח רישיון "שרית", הודיעה היום לפידות לשותפות כי תחל עוד היום להעביר את מכונת הקידוח לאתר.

לפידות חלץ מציינת בהודעתה כי עם השלמת הרכבת מכונת הקידוח, תחל לפידות בביצוע הקידוח. נציין כי גם רציו ומודיעין שותפות לרישיון והן הוציאו, בנפרד מלפידות, דיווחים מטעמן לבורסה בעניין.

נזכיר כי בסוף מאי דיווחה השותפות כי הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות אישר את בקשת השותפות לדחות את מועד תחילת הקידוח באתר עד ליום ה-14 ביוני בשל עיכוב בקבלת האישורים להתחלת הקידוח. היום, כאמור, הקדימה השותפות את המועד הנקוב באישור הממונה.

לפידות חלץ עלתה באמצע מאי לכותרות כאשר הודיעה שטייקון ההימורים המקוונים, טדי שגיא, סיכם עם יעקב לוקסמבורג (לוקסי), בעל השליטה בחברה, על הקמת קבוצה שתתמודד על היתר החיפושים "בנימין" מול חופי חדרה.