נייס מדווחת רשמית: רוכשת את איגלו תמורת 29 מיליון דולר

המחיר עשוי לעלות ב-6 מיליון דולר נוספים בכפוף לביצועים ■ איגלו היא ספקית של פתרונות זמן-אמת להנחייה וקבלת החלטות ■ מנכ"ל נייס זאבי ברגמן: "המהלך האסטרטגי הזה יביא לנו מגוון ההזדמנויות"

חברת נייס מערכות מדווחת היום (ה') רשמית על חתימת הסכם לרכישת חברת איגלו (eglue), ספקית פתרונות זמן-אמת להנחייה וקבלת החלטות, תמורת 29 מיליון דולר ועוד 6 מיליון דולר נוספים בכפוף לביצועים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2010, והנהלת איגלו וצוות העובדים מצטרפים לנייס.

הרכישה תרחיב את סל המוצרים שמציעה נייס בתחום מוקדי השירות וה-back office בארגונים, הודות ליכולות של איגלו בתחומי קבלת החלטות והנחיות בזמן-אמת. לאחר סגירת העסקה, נייס מצפה לתוספת הכנסות על בסיס non-GAAP של מספר מיליוני דולרים ב-2010. ההסכם צפוי לתרום לרווחיות על בסיס non-GAAP החל מהרבעון הראשון של 2011.

"הפתרונות המשותפים של איגלו ונייס מאפשרים את סגירת מעגל שיפור התהליכים העסקיים הנדרשים על-ידי ארגונים ברחבי העולם, על-ידי הפיכת תובנות עסקיות לגורם משפיע בזמן-אמת", אמר זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות. "המהלך האסטרטגי הזה יביא למגוון ההזדמנויות לנייס - אנו מעצימים את הפתרונות העסקיים מונחי-כוונות הלקוחות - המהווים גורם צמיחה משמעותי לנייס. כמו-כן, אנו מעמיקים אחיזתנו בתחום ה-back office בארגונים, שוק עצום שלא זכה עד עתה לטיפול", לדבריו.

בין המשקיעות באיגלו נציין את קרן הלוואות ההון סיכון פלנוס מקבוצת ויולה, קרן ארגונאוט, קרן סידר, קרן גיזה, אוורגרין והקיבוצים עין שמר ומעגן מיכאל.