הפופקורן של LG - סלולרי בסיסי ויקר

הדגם שנקרא GU280f, הוא מכשיר שלא ייתן הרבה כבוד ל-LG בתחרות מול נוקיה, סמסונג או אפילו סוני-אריקסון ■ אנחנו היינו מוותרים על המכשיר הזה בעיקר בגלל מחירו הלא מוצדק, אלא אם כן החברה תחתוך אותו בחצי

LG סובלת בארץ שנים מתדמית של חברה בעלת מכשירים פשוטים ובסיסיים, למרות שהיא מדורגת בעולם במקום השלישי. הסיבה היא מקבלת במשך שנים החלטות שגויות לגבי המכשירים שהיא משווקת למפעילות הסלולריות. אחרי חודשים ארוכים של שקט בשוק ה-GSM, השיקה החברה לאחרונה את דגם הפופקורן שלה בסלקום ובאורנג'.

הדגם, שנקרא גם בשם GU280f, הוא מכשיר בסיסי מאוד, שלא ייתן הרבה כבוד ל-LG בתחרות מול נוקיה, סמסונג או אפילו סוני-אריקסון. החברה מייעדת אותו לבני נוער או ללקוחות שלא מחפשים מכשיר מתוחכם מדי. את הקמפיין השיווקי שלו בחרה החברה לעשות בסינמה סיטי באמצעות פרסום על אריזות הפופקורן ושלטים ברחבי הקומפלקס, שהציעו הטבה למי שיקנה את המכשיר. לקוחות סלקום שיקנו אותו דרך אתר החברה, יוכלו לקבל זוג כרטיסי קולנוע. מהלך חמוד שמתאים לשם הדגם, למרות שהקשר בין המכשיר לעולם הקולנוע הוא מקרי בהחלט.

LG פופקורן
 LG פופקורן

מסך: לפופקורן אין מסך טוב במיוחד והגודל שלו הוא רק 2 אינץ', אז תשכחו מחוויית צפייה של סרטים עליו. אנחנו בכלל חושבים, שאנשי הקריאייטיב ב-LG בחרו את שמו של המכשיר, בשביל לצחוק על אנשים שרוצים לראות סרט על מסך טלפון בגודל של חתיכת פופקורן.

עיצוב: למרות מחירו ולמרות עיצובו הקטן ומראה הסליידר שלו, מתקבלת תחושה שמדובר במכשיר זול. החומרים הפלסטיקיים והעיצוב האפרורי עושים אותו לטלפון שאמור להתחרות עם מכשירים ברמה של עד 500 שקל, למרות שהוא נמכר במחיר גבוה בהרבה.

יכולות נוספות: המכשיר נופל ממכשירים בסיסיים אחרים: המצלמה היא רק 1.3 מגה פיקסל, יכולת הרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס היא רק עד 4 ג'יגה ואין כאן רדיו FM.

בשורה התחתונה: למרות שהיבואן של LG הוחלף בשנה האחרונה, מישהו צריך להתעורר שם ולהבין שהגיע הזמן להביא את המכשירים הטובים של החברה שנמכרים בחו"ל, לפני שהמותג הזה ייהרס בעולם הסלולר בישראל. אנחנו היינו מוותרים על המכשיר הזה בעיקר בגלל מחירו הלא מוצדק, אלא אם כן החברה תחתוך אותו בחצי בסלקום, ובהרבה יותר באורנג'.

מחירים: בסלקום - 900 שקל (או 25 שקל כפול 36 תשלומים), באורנג' - 1,404 שקל (או 39 שקל כפול 36 תשלומים). בפלאפון -1,076 שקל (או 30 שקל כפול 36 תשלומים).

ציון: 6.5.