עזריאלי בדרך למעו"ף: השלימה גיוס של 500 מ' ש' בהנפקה פרטית

(עדכון) בהנפקה השנייה תוך 48 שעות, הבנקים פועלים והבינלאומי רכשו מניות ב-330 מיליון שקל ■ בהנפקה השתתפו כלל ביטוח, אלטשולר שחם, מגדל, הראל והפניקס ■ עזריאלי תיכנס למעו"ף בעדכון המדדים הקרוב, על חשבון אורמת

דוד עזריאלי הצליח להיכנס למדד המעו"ף. קבוצת עזריאלי , שהשלימה בשבוע שעבר הנפקת 21% ממניותיה במחיר של 83.25 שקל למניה, ביצעה הנפקה שנייה במסגרתה היא מכרה 5% נוספים מהמניות במחיר דומה. הקבוצה גייסה כ-500 מיליון שקל.

מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי, אמר היום כי "קבוצת עזריאלי הגיעה למקומה הטבעי בבורסה לניירות ערך. התהליך הושלם לאחר שהשוק הוכיח את אמונו במנייה ובחוזקת הקבוצה".

מדובר בהנפקה פרטית , כאשר בנק הפועלים רכש כמחצית מהמניות בהנפקה - סכום של כ-200 מיליון שקל, והבנק הבינלאומי רכש מניות ב-130 מיליון שקל. בסיום ההנפקה יחזיק הציבור 25% ממניות הקבוצה שיהיו חסומות ל-6 חודשים. ביצוע ההנפקה נעשה כאמור לבנקים הפועלים והבינלאומי, כמו גם לכלל ביטוח, אלטשולר שחם, מגדל, הראל והפניקס.

עיתוי ההנפקה אינו מקרי וכך גם ה"בליץ" שביצע עזריאלי. מחר, ה-15 ביוני, הוא הדד-ליין לעמידה בתנאי הסף של הנהלת הבורסה לצורך כניסה למדד המעו"ף, הכוללים הצפת 25% מהמניות לציבור.

מחר ייקבע אילו מניות ייצאו וייכנסו למדדים השונים במסגרת עדכון המדדים הרבעוני, כאשר עזריאלי תיכנס למעו"ף על חשבונה של אורמת. עדכון המדדים ייעשה, כרגיל, בסוף החודש, כאשר במהלכו ישראמקו צפויה להחליף את מניית הראל במעו"ף.