בן-זקן: "תוך שנתיים ארנה יהיה בין 3 הקניונים המובילים"

רשת סטופמרקט תפתח סניף בקניון ארנה במקום סניף של טיב טעם ■ בימים אלה משלים הקניון שיפוץ בעלות של 70 מיליון שקל הכולל פתיחה של 18 חנויות חדשות

רשת הסופרמרקטים "סטופמרקט" נכנסת לקניון ארנה, במקום רשת טיב טעם שיוצאת ממנו - כך נודע ל"גלובס". סניף סטופמרקט בארנה יחליף את סניף הרשת הפועל בהרצליה-פיתוח, שייסגר.

בימים אלה משלים קניון ארנה את האכלוס בתום תקופת שיפוצים ממושכת, שבמסגרתה הושקעו 70 מיליון שקל בשיפוץ הקניון.

בתוך חודשיים ייפתחו בקניון 18 חנויות חדשות, ביניהן חנות של רשת GAP שנפתחה לפני שבועיים על שטח של 950 מ"ר. עד אוגוסט ייחנך סניף בגודל 1,500 מ"ר של המשביר לצרכן, סניף בגודל 800 מ"ר של טופשופ, חנות בגודל של 650 מ"ר של ראלף לורן וסניף של 400 מ"ר של רנואר.

חנויות חדשות נוספות הנפתחות בקניון הן TWENTYFORSEVEN, קרוקס, ג'אמפ, MAM'Z, אוניל, ml, סקטור, EPK, ג'ק קובה, מותג הנעליים נטורל לייזר, טומי קידס ועוד.

"עוד שנתיים קניון ארנה יהיה בין 3 הקניונים המובילים בארץ, אני בטוח", אומר ג'קי בן-זקן, מבעלי השליטה במנופים פיננסיים. "אני לא רוצה להישמע שחצן, אבל ברמה של קניונים אין לארנה מתחרים. היום יש קניונים טובים יותר, אבל הם לא חווייתיים יותר. בארנה היה ים של ליקויים, והיום זה קניון חדש לחלוטין. אין לי ספק כי מודעות הציבור לשינוי שיש בארנה תמצב אותו הכי גבוה שאפשר. לא תהיה חוויית בילוי 'קניונית' יותר אטרקטיבית מארנה הרצליה. נקודה".

* איזו השפעה תהיה לכם על קניון שבעת הכוכבים?

"שבעת הכוכבים יהיה קניון נחמד מאד. אני לא יודע אם נפגע בו. קניון ארנה לא יהיה רק קניון הבית של הרצליה. אין לי ספק שלהרצלייניים הוא יהיה החלופה הראשונה, אבל אני מניח שהוא ידבר לכל עם ישראל".

* השוק לא גדל משמעותית, ואם אצלך הפדיונות יגדלו - הם יירדו מאחרים. מאיפה?

"אז הם יירדו ממקומות אחרים. בררו שהקניונים בסביבה הקרובה ייפגעו כתוצאה מההתעצמות של ארנה".

* מה הייחוד של ארנה?

"ראשית, הלוקיישן - מרינה, ים יאכטות. שנית, הגודל. ארנה הוא כמעט פעמיים קניון רמת-אביב. אין כמעט קניון בגודל הזה. שלישית, תמהיל החנויות שיש בארנה. עזבי את H&M וזארה, אבל כל יתר המותגים הבינלאומיים נמצאים בקניון".