סקר הפרסומות: מילקי - הזכורה ביותר; דיסקונט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של 1.1 מיליון דולר

פעם נוספת הקרב הניצח על המילקי בפרסומת של שטראוס, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, מדורג במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי השימוש בסיפור המוכר של הקרב על המילקי בסופר, השאוב מהפרסומת למותג משנות ה-80, בשילוב פרזנטורים מוכרים, מצליחים לייצר שיעורי זכירה גבוהים לפרסומת.

הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 10.6%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.0 - שיעור זכירה דומה לממוצע החצי-שנתי.

כמו כן, הפרסומת של מילקי היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מודי בר-און וישראל קטורזה מצליחים לשמר את אהדת הצופים שבוע נוסף. זהו השבוע השני ברציפות בו הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, מדורגת בפסגת הפרסומות האהובות. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 21.5%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר - 315 בהשוואה ל-278.

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה ביחס לשבוע שעבר, והשבוע הוא עומד על כ-42.8 מיליון דולר (לעומת כ-41.5 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אקי אבני וסנדי בר נתוך קמפיין מילקי
 אקי אבני וסנדי בר נתוך קמפיין מילקי