כרטיסי הקולנוע להקרנת פרקי הפתיחה של "אחד העם 101", הקומדיה החדשה של זכיינית ערוץ 2 רשת, אזלו בתוך יומיים.
רשת חילקה את הכרטיסים באמצעות שיווק נקודתי בעמוד הפייסבוק של הסדרה בקרב קהלי מעריצים של סדרת הקאלט "אחד העם 1", סדרת-האם של הקומדיה החדשה.
מרשת נמסר כי הקבוצה הרשמית של הסדרה בפייסבוק נפתחה ביום חמישי בערב, וכעבור שעה היו בה כ-250 חברים, ואזלו הכרטיסים להקרנה באולם הקולנוע ב-yes פלנט בקניון איילון ברמת-גן. בשעות הלילה אזלו הכרטיסים להקרנה בבתי-הקולנוע בחיפה, פתח-תקווה וראשון-לציון. בבוקר יום ראשון אזלו הכרטיסים להקרנה גם בירושלים.
נכון לעכשיו מונה הקבוצה בפייסבוק כ-3,000 חברים.
ברשת מתכוננים להמשך שיווק ופעילויות באמצעות הקבוצות ברשתות החברתיות לקראת עליית הסדרה בחודש יולי הקרוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.