ציבלין תקשורת יעלו קמפיינים בהיקף 1.4 מיליון דולר ל-5 סרטי קיץ לילדים

במסגרת הקמפיין כוכבי הסרט "שרק" פתחו כרטיסים בפייסבוק, ואילו "נני מק'פי" מפרסמת את שירותי השמרטפות שלה בשלטים מחתרתיים

החופש הגדול כבר כאן, והמאבק על ארנקיהם של ההורים עולה מדרגה. במסגרת זו, משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר-חומסקי מעלה 5 קמפיינים ל-5 סרטי הקיץ הגדולים למשפחה, ל-3 מפיצים שונים.

הסרטים, המיועדים לכבוש את לבם של הילדים בבתי-הקולנוע בחרבי הארץ, הם "נני מק'קפי 2" בכיכובה של אמה תומפסון, הסרט הצרפתי "החברים של ניקולא" שהפך לשובר-קופות גדול בצרפת, הסרט "קופים בחלל 2" שחלקו הראשון זכה להצלחה גדולה בארץ בקיץ החולף, שובר-הקופות של יוניברסל "גנוב על הירח" שיצא בגרסת תלת-ממד, וקמפיין הפרסום האינטרנטי ללהיט הגדול של דרימוורקס "שרק 4".

כל הסרטים ילוו בקמפיינים הכוללים טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ושילוט חוצות בהיקף כולל של 1.4 מליון דולר.

ההערכה היא כי 5 סרטים אלה יביאו לבתי-הקולנוע יותר ממיליון צופים ויכניסו כ-10 מליון דולר בקופות.

באחרונה, נוכח פתיחת מתחם הסינמה סיטי החדש בראשון-לציון, מחייבת התחרות בין הסרטים גם פרסום מעל לקו וגם קריאטיביות יתר.

לשם כך, במסגרת הקמפיינים לסרטים פתחו כל כוכבי "שרק" כרטיסים בפייסבוק, בו הם משתפים את חבריהם בסודות מאחורי הקלעים; "נני מק'פי" תלתה באופן מחתרתי שלטים לקידום שירותיה כשמרטפית; ואילו "גנוב על הירח" העלים מונומנטים ישראליים ברוח הסרט.

אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין תקשורת צעירים", מסר כי "סרטי קולנוע הם אהבה וותיקה של המשרד, שמאתגרת בכל סרט מחדש במציאת פתרון יצירתי. מבחן התוצאה מגיע בתוך שבוע - הצופים מצביעים ברגליים, והאפקטיביות של הפרסום נמדדת באורח מדויק, יותר מכל מוצר אחר. אנחנו מאמינים שיהיה קיץ טוב".