גם סלקום מצהירה על התנגדותה להפחתת דמי הקישוריות

סלקום אינה יכולה להעריך בשלב זה מה יהיו התוצאות הסופיות של מהלך שכזה. עם זאת, החברה מציינת כי להצעה להורדת דמי הקישוריות כפי שהיא מוצעת כיום ע"י משרד התקשורת עשויות להיות השפעות מהותיות על תוצאותיה

סלקום מצטרפת היום (ו') לפרטנר ומודיעה לבורסה כי הגישה את התנגדותה הרשמית להצעת משרד התקשורת בדבר הורדת דמי הקישוריות לחברות הסלולר. במבט צופה פני עתיד שפירסמה החברה היא מציינת כי ההשפעה של הורדת דמי הקישוריות על החברה תהיה תלויה בגורמים שאינם ודאיים ובהנחות הנוגעות לתוצאות השימוע שצפוי להערך ולכן היא אינה יכולה להעריך בשלב זה מה יהיו התוצאות הסופיות של מהלך שכזה.

עם זאת, החברה מציינת כי להצעה להורדת דמי הקישוריות כפי שהיא מוצעת כיום עשויות להיות השפעות מהותיות על תוצאותיה.

מהודעת החברה עולה עוד כי ההשפעות של המהלך אותו מעוניין ליישם משרד התקשורת בראשון השר כחלון על תוצאות החברה עלולות להשפיע באופן ישיר ועקיף על תוצאותיה. לדוגמא צפויה פגיעה כתוצאה מירידת ההכנסות משיחות יוצאות, מאחר והמהלך נותן עדיפות לחלופה של שימוש בטלפוניה קווית (תחום בו סלקום אינה פועלת). סלקום גם טוענת כי המהלך יקל על הכנסיה של מפעילים וירטואליים לשוק שצפויים גם הם לפגוע בנתח השוק של החברה וברווחיותה.

סלקום מצהירה כי "החברה מתכוונת לנקוט צעדים אשר ימתנו את ההשפעות השליליות של הרפורמה המוצעת, אך אינה יכולה להבטיח שתצליח בכך".