אלביט הדמיה תחזיק 48% ב-MDT ותהיה המשקיעה הגדולה בה

החזקות שיגיעו עד ל-48% בקרן MACQUARIE DDR TRUST, ששוויה כ-1.5 מיליארד דולר ■ החברה האוסטרלית מחזיקה שתי קרנות ריט אמריקניות המחזיקות בכ-78 נכסי נדל"ן מסחרי (בעיקר קניונים)

אלביט הדמיה פרסמה היום (א') מצגת למשקיעים הקשורה להשקעותיה בשוק הנדל"ן האמריקני, ובה היא מצהירה כי הפכה למשקיעה הגדולה ביותר, עם החזקות שיגיעו עד ל-48% בקרן MACQUARIE DDR TRUST, ששוויה כ-1.5 מיליארד דולר.

זאת, בהמשך להודעתה של אלביט הדמיה ב-22 באפריל כי חברת הבת המשותפת לה ולפלאזה סנטרס, EPN, עם Eastage Property, השלימו השקעה של כ-116 מיליון דולר ב-Macquarie DDR Trust (סימול: MDT), קרן אוסטרלית סחירה המחזיקה ומנהלת שני תיקי פורטפוליו של קרנות ריט המחזיקות בכ-78 נכסי נדל"ן מסחרי (בעיקר קניונים) על פני שטח של 13.2 מיליון רגל רבוע (כ-1.2 מיליון מ"ר) הניתנים להשכרה ופרושים ב-23 מדינות ובאיזורים מרכזיים של ארה"ב.

בעקבות השלמת העסקה, EPN תחזיק ב-48% מהבעלות ב-MDT, ובכך תהפוך למשקיעה הגדולה ביותר בה. בנוסף, EPN תשלם כ-3 מיליון ב-18 ביוני בעבור הרכישה של 50% ב-MDML אשר משמשת כאחראית העל של MDT כאשר ב-50% הנוספים מוחזקים ע"י DDR. ל-EPN תהיה זכות למנות את רוב חברי הדירקטוריון של MDML.

כפי שהכריזו כבר אלביט, פלאזה, Eastgate וגורמים קשורים נוספים הקימו קרן נדל"ן בינלאומית אשר בסיסה בארה"ב, אשר גייסה וצפויה להמשיך ולגייס הון נוסף ממשקיעים ישראלים ובינלאומיים.