דשדוש בצמרת? רק דירה אחת נמכרה מינואר במגדל סוטין 29

קבוצת נוה שוסטר סחרה בקבלן ביצוע - א.דורי - כשנתיים לאחר תחילת שיווק פרויקט היוקרה

כמעט שנתיים לאחר תחילת השיווק של פרויקט מגורי היוקרה "סוטין 29" ברחוב סוטין בתל אביב, בחרה קבוצת נוה שוסטר קבלן ביצוע: חברת א.דורי תבנה את המגדל בהשקעה של כ-100 מיליון שקל.

מנוה שוסטר נמסר, כי א. דורי גברה על ארבע חברות בנייה אחרות במסגרת מכרז סגור שערכה: דניה סיבוס, תדהר, אלהר ואלקטרה בניה, שבונה עבור קבוצת נוה שסטר את מגדל המגורים "המגדל בפארק" בגבעתיים.

פרויקט "סוטין 29" כולל 74 יחידות דיור ב-29 קומות; מתחילת השיווק לפני כשנתיים, נמכרו 30 דירות. בינואר 2010 דיווחה נוה שוסטר על מכירת 29 דירות במתחם, כך שלמעשה בחמשת החודשים האחרונים מכרה דירה אחת בלבד. זאת, בדומה לפרויקטי יוקרה אחרים בתל אביב בהן מתנהלות המכירות באיטיות יחסית בחודשים האחרונים.

הדירה שנמכרה הינה בת ארבעה חדרים בשטח של 110 מ"ר נטו ומרפסת של 12 מ"ר בקומה ה-12. הרוכש שילם עבורה 4.6 מיליון שקל, או כ-40 אלף שקל למ"ר.

בינואר השנה רכש איש עסקים ישראלי קומת מגורים בקומה ה-18 של המגדל ב-17 מיליון שקל. שטח יחידת הדיור שלו: 420 מ"ר, ובנוסף עוד שלוש מרפסות של 12 מ"ר כל אחת. העסקה משקפת מחיר למ"ר של כ-39 אלף שקל. במגדל "סוטין 29" מוצעות למכירה דירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים וכן דירות לופט ופנטהאוזים. המגדל ייבנה על מגרש בשטח של כ-2.5 דונם שבבעלות נוה שוסטר, שעליו עמד עד לאחרונה בניין התק"מ.

אדריכל הפרויקט הוא גיורא רוטמן ואדריכלית הפנים ליאורה ניב פורמצ'נקו.