ברקליס: "הזדמנות אחרונה למכור דולרים; יגיע אולי ל-3.94 ש"

בשלהי מאי העריכו אנליסטים במחלקת הניתוח הטכני של ברקליס, כי הדולר יעלה מעל 4 שקלים ■ היום הם משנים כיוון ומבהירים שהיחלשות הדולר קרובה מתמיד ■ "גם מהלך לכיוון 3.94 שקלים ישמש את המוכרים; הדולר עלול לחזור אף לממוצע נע 200 השוכן ב-3.766 שקלים"

אנליסטים במחלקת הניתוח הטכני של ברקליס משנים כיוון והם כבר לא מעריכים שהדולר יחצה את ה-4 שקלים. כך עולה מסקירה עדכנית שהוציאו האנליסטים ללקוחותיהם, אשר הגיעה לידי "גלובס".

בשלהי מאי העריך ברקליס, כפי שפורסם ב"גלובס", כי הדולר יעלה מעל 4 שקלים עקב השלמת תבנית היפוך שנקראת "ראש וכתפיים". הדולר היה אז ברמה של כ-3.82 שקלים והוא אכן עלה קרוב ל-3.9 שקלים. ואולם, בברקליס מצננים כעת את ההתלהבות בנוגע לדולר.

"נראה כי הראלי בדולר-שקל משתהה וכי המסחר בצמד המטבעות עלול ליפול ולבטל את תבנית ראש וכתפיים אשר נוצרה", כותבים האנליסטים בסקירתם. "ישנה התנגדות פיבונאצ'י ב-3.95 שקלים וסטייה דובית, מה שמרמז על מסחר תחום ואולי אף חזרה לבחינת ממוצע נע 200 (השוכן ב-3.766 שקלים - ה.ק.). תמיכת קו מגמה שוכנת ב-3.83 שקלים והיא מגבילה את הירידות. זוהי הזדמנות אחרונה להגיע ל-3.94 שקלים, אך גם מהלך כזה ישמש את המוכרים".

שקל דולר 11/07
 שקל דולר 11/07