ביוליין תנסה להנפיק בנאסד"ק: העיתוי וההיקף טרם נקבעו

החברה החלה זה מכבר להיערך לתהליך ההנפקה ובמסגרת זו הגישה לרשות ניירות ערך האמריקנית (SEC) מסמכי רישום באופן לא פומבי (Confidential Filings) כאשר החברה צופה כי מסמך הרישום הבא יוגש באופן פומבי

חברת הביוטק ביוליין הודיעה היום (ב') כי דירקטוריון החברה החליט להתקדם בתהליך הנפקת מניותיה של החברה ורישומן למסחר בבורסת הנאסד"ק שבארה"ב.

החברה החלה זה מכבר להיערך לתהליך ההנפקה ובמסגרת זו הגישה לרשות ניירות ערך האמריקנית (SEC) מסמכי רישום באופן לא פומבי (Confidential Filings) כאשר החברה צופה כי מסמך הרישום הבא יוגש באופן פומבי.

ד"ר כנרת סויצקי, מנכ"ל ביוליין, אמר כי "הרישום בנאסד"ק הנו צעד חשוב ומתבקש לחברה ולשלב בו היא נמצאת כיום, לאחר חתימת שני הסכמי מסחור תוך שנה, בהיקפים של מאות מיליוני דולרים. הנפקה בשוק האמריקאי תגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של החברה למשקיעים ושותפים פוטנציאלים, ותאפשר לנו להרחיב את הפעילות שלנו, את מקורות המימון ואת הזמינות לעסקאות מסחור נוספות".

"אין לי ספק כי מדובר גם בצעד שהינו בעל חשיבות ופוטנציאל בהצפת ערך לבעלי המניות שלנו. ביוליין החלה בהכנות להנפקה זו לפני מספר חודשים ואישור הדירקטוריון מקדם אותנו צעד משמעותי קדימה בהליך זה."

עיתוי ההנפקה, היקפה והמבנה שלה טרם נקבעו באופן סופי.

חברת ביוליין הביאה למסחורן המוצלח של שני מוצרים, בשתי עסקאות, האחת עם חברת Ikaria Holdings, בהיקף כולל של 282.5 מיליון דולר, למסחור BL-1040 שהינו התקן רפואי לטיפול בחולים לאחר התקף לב, והשנייה עם חברת Bioscience Cypress, בהיקף כולל של 365 מיליון דולר (לצפון אמריקה בלבד), למסחור מולקולת BL- 1020 לטיפול בסכיזופרניה.

יש לציין כי עם קבלת אישור המדען הראשי לעסקה עם Cypress, החברה צפויה לקבל את התשלום הראשון (up-front payment) בהיקף של 30 מיליון דולר, שיושב בנאמנות.

ביוליין הינה חברת פיתוח תרופות, המתמקדת בבנייה של צנרת תרופות לצרכים רפואיים ללא מענה או בעלות יתרון על תרופות קיימות. צנרת התרופות הנוכחית כוללת מוצרים בשלבי פיתוח קליניים ופרה-קליניים המיועדים לטיפול במגוון אינדיקציות רפואיות ובכללן מחלות של מערכת העצבים המרכזית, סרטן, מחלות לב ומחלות אוטואימוניות.