הרשות השנייה מעלה קמפיין למערך שידורי ה-DTT

תשדיר השירות, שעלה ב-5 ערוצי הטלוויזיה הדיגיטלית, אינו מציג את מערך ה-DTT כאלטרנטיבה לשידורי HOT ו-yes

הרשות השנייה יצאה בקמפיין שנועד לידע את הציבור באשר למערך שידורי ה-DTT, "עידן +". את הקמפיין הפיקה חברת JCS.

תשדיר השירות, שעלה אתמול (א') ב-5 הערוצים שישודרו בטלוויזיה הדיגיטלית, אינו מכיל בתוכו את המילים "לוויין" או "כבלים" ואינו מציג את עצמו כפלטפורמה אלטרנטיבית ל-HOT ול-yes.

ל"גלובס" נודע כי לפני עליית התשדיר, בכיכובו של השחקן גיא אריאלי, התקשר מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, למנכ"ל HOT, הרצל עוזר, ולמנכ"ל yes, רון אילון, ועדכן אותם כי התשדיר עולה.

הפרסום לציבור היה חלק מהחוק שקבע את עליית מערך ה-DTT, הכולל 5 ערוצים - 1, 2, 10, 33 ו-99. את הערוצים ניתן לקלוט ללא חיבור לכבלים וללוויין באמצעות רכישת ממיר בעלות חד-פעמית.

עליית מסע הפרסום עלתה לאחר שהושלם שלב ב', על-פי הרשות השנייה, ובו הוקמו 10 משדרים חדשים שהיו אמורים לשפר את הקליטה ברחבי הארץ. זאת לאחר שמאז עלה השירות לאוויר, הוא סבל משיבושים קשים באזורים רבים ברחבי הארץ.

שלב ג' צפוי להיות סגירת המערך האנלוגי בפברואר 2011, ובשלב הבא ישתנה הקמפיין ויעדכן את הציבור בכך שמי שלא יתחבר לפלטפורמה או לכבלים ואו/ללוויין לא יוכל לצפות בטלוויזיה. בשלב ד', בשנת 2012, יתבחן הרחבת מערך "עידן+" ושילוב טכנולוגיות אחרות בו.

מהרשות השנייה נמסר גם כי "המערכת נמצאת בשלבי ניסוי סופיים. ייתכנו קשיי קליטה מקומיים בשל השפעות אזוריות. מוקד המידע של הרשות השנייה יהיה זמין לפניות הציבור".