פרטנר משנה מדיניות תמחור: תציע מחיר קבוע לסל שירותים

החבילות כוללות דקות שיחה וגלישה בסלולר, אינטרנט וטלפוניה קווית, ללא קנסות יציאה וללא התחייבות ■ המהלך, שממותג בשם orangefree, הוא פרי יוזמתו של שחקן הרכש הישן-חדש בחברה, יעקב קדמי, כסמנכ"ל השיווק

חברת פרטנר משנה את מדיניות התעריפים שלה באופן שמשנה את המבנה המוכר היום בשוק הסלולר - מחיר לדקה, ועוברת למבנה תעריפים חדש של תשלום קבוע עבור סל שירותים.

המהלך של פרטנר יוצא דופן מכמה היבטים, אך בראש ובראשונה הוא מעלה את מודל התשלום הקבוע עבור סל שירותים אל פני השטח.

עד עתה נמנעו חברות הסלולר לשים דגש במדיניות התעריפים שלהם בשיחות על תשלום קבוע, ועשו זאת במשורה. פרטנר, בעקבות השינויים בשוק, החליטה לקפוץ ראשונה למים ויוצאת עם מודל חדש, פרי יוזמתו של שחקן הרכש הישן-חדש בחברה, יעקב קדמי, בכסא סמנכ"ל השיווק.

פרטנר החליטה לראשונה על שילוב מלא של הצעתה ללקוח, באופן שכולל שיחות בסלולר בתוך הרשת, שיחות מחוץ לרשת, גלישה באינטרנט הסלולרי והקווי (בבית המנוי), בנק דקות של SMS, ללא קנסות יציאה וללא התחייבות.

את המכשירים יוכל הלקוח לרכוש בנפרד, והמכשיר לא יסובסד. כלומר, המכשיר יוצע למכירה באמצעות כרטיס אשראי עד 36 תשלומים או במזומן, ללא קשר לחבילה.

המהלך החדש ממותג בשם orangefree, וילווה החל ממחר (ד') בקמפיין שילוט חוצות, והחל מהשבוע הבא גם בקמפיין טלוויזיה.

בשיחה עם "גלובס" הסביר קדמי כי הרקע למהלך נולד בעקבות ניתוח פשוט של המגמות בשוק הסלולר, כולל הפחתת קישורי הגומלין המתוכננים, כניסת מתחרים חדשים, העדפות צרכניות, הצורך בפישוט תוכניות התעריפים, והסלידה של הציבור מקנסות היציאה והתחייבות.

נזכיר כי קדמי היה סמנכ"ל השיווק הראשון של פרטנר בעת שהוקמה לפני 10 שנים, והמומחיות שלו היתה ביצירת מסלולים ותוכניות תעריפים חדשות, ששינו את פני שוק הסלולר. כך, למשל, קדמי היה הראשון שיזם את מסלולי המשפחה, שתפסו תאוצה רבה וזוכות להרבה פופולריות אצל כל החברות, וגם תוכנית האורנג' TOGO ההיסטורית היתה רשומה על שמו.

התוכנית החדשה של פרטנר מתחלקת למספר תוכניות שמתאימות בעיקר למשפחות וללקוחות עסקיים קטנים, וכוללות דיבור חופשי מהמכשיר למנויי פרטנר בסלולר ובנייח בהיקף של עד 2,500 דקות.

SMS וגלישה חופשית

בנוסף כוללת התוכנית החדשה בנק דקות משותף לשיחות מהסלולרי אל יעדים מחוץ לרשת, עד 5 שותפים בחבילה, החל מ-100 דקות ועד 1,800 דקות, חבילת שירותי רשת של 5 מגה-בייט באינטרנט פלוס 5 ג'יגה בפורטל הסלולרי, פלוס שירותי GPS ופאנטון. לזה יש להוסיף חבילת דקות לכל היעדים מחוץ לרשת.

בנוסף, הלקוח יכול לרכוש חבילת הודעות SMS וגלישה חופשית, כאשר הרעיון העיקרי הוא שהחבילות מוגשות בצורה של חבילות שהתשלום עליהן הוא קבוע ללא תלות בהיקף השימוש.