ח"כ שאמה למנכ"ל סלקום: "קניתם מעמד מוביל בעושק הציבור"

ח"כ כרמל שאמה, החבר בוועדת הכלכלה, פנה היום למנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בבקשה שיבטל את החלטת סלקום לגבות מלקוחותיה 50 אגורות לכל שימוש בשירות חסימת פרטים מזהים בעת שיחה יוצאת

החלטת חברת הסלולר סלקום לחייב את לקוחותיה על שימוש בשירות שיחות לא מזוהות (כוכבית 43), כבר מעוררת את חברי הכנסת, שדואגים לצרכן הישראלי או ליחסי הציבור של עצמם.

ח"כ כרמל שאמה, החבר בוועדת הכלכלה, פנה היום (ג') למנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בבקשה שיבטל את החלטת סלקום לגבות מלקוחותיה 50 אגורות לכל שימוש בשירות חסימת פרטים מזהים בעת שיחה יוצאת. כמו כן, ח"כ שאמה יוזם כינוס של ועדת הכלכלה בנידון.

במכתבו לשפירא כותב ח"כ שאמה: "נדהמתי לשמוע על החלטתה של סלקום. החלטות מהסוג הנ"ל הן ניצול של כשלי התחרות בשוק על מנת להגדיל את שורת ההכנסות על גבי הצרכנים שמעוניינים לשמור על פרטיותם. אשמח באם תודיע סלקום על הקפאת ההחלטה עד לסיום בחינתה מחדש".

ח"כ שאמה הוסיף היום, בהודעה לעיתונות מטעמו, כי "שוק הסלולר עומד כיום בפני מספר הכרעות רגולטוריות, שמטרתן הגדלת התחרות בשוק התקשורת. אכן, יש בטענת החברות כי הדיונים נערכים תחת אווירה ציבורית-תקשורתית מאד נגטיבית, אך בוועדת הכלכלה של הכנסת מתקיימים דיונים ענייניים ונטולי מגמתיות. החלטה כזו בעת הזו היא שפיכת חומר בעירה למדורה. חברות הסלולר קנו לעצמן מעמד מוביל של עושקי הציבור".