די מדיקל עולה 4%: נכנסת לישורת הסופית לפני ההנפקה

בעדכון למסמך הרישום מציינת די מדיקל את טווח המחירים בהם היא צופה כי תציע את מניותיה, אשר יהיה בין 10 דולר ל–12 דולר למניה

די מדיקל נכנסת לישורת הסופית לפני ההנפקה של מניות החברה בנאסד"ק. החברה דיווחה הבוקר (ד') כי הגישה היום לרשות ניירות ערך האמריקנית עידכון למסמך הרישום הכולל טיוטת תשקיף על פיו החברה מתכננת להנפיק מניותיה לציבור בארה"ב.

בעידכון למסמך הרישום מציינת די מדיקל את טווח המחירים בהם היא צופה כי תציע את מניותיה, אשר יהיה בין 10 דולר ל-12 דולר למניה.

עותקים של טיוטת התשקיף המהווה חלק ממסמך הרישום המעודכן ישמשו את החברה במהלך ה"Road Show" בארה"ב הצפוי להתחיל בשבוע הבא (מהלך בו מציגה הנהלת החברה את "מרכולתה" בפני משקיעים פוטנציאליים, כגון בתי השקעות, אנליסטים, קרנות וחתמים גדולים).

לפני כחודש דיווחה החברה, הפועלת בתחום של פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לטיפול במחלת הסכרת, כי היא נערכת לייצור של המוצרים שפיתחה בכמויות מסחריות. החברה הודיעה כי חברות הבנות, נילימדיקס ומדקס-סט, חתמו על מכתב כוונות מחייב עם חברה סינית.

על פי מכתב הכוונות, הצדדים יתקשרו בהסכם מפורט לתיעוש, ייצור כמותי ואספקה של משאבת האינסולין החד-פעמית שפותחה על-ידי נילימדיקס ושל המוצרים המתכלים המיוצרים ונמכרים על -ידי החברות: סט האינפוזיה האינטגרטיבי של משאבת "עדי" הרב-פעמית וסט האינפוזיה האוניברסאלי Lighty DD.

די מדיקל מתכננת להשיק את המשאבה החד פעמית שפיתחה בחציון הראשון של שנת 2011. החברה מעריכה שהסכם הייצור המתוכנן יוביל להפחתת עלות הייצור הנוכחית של המוצרים המתכלים.