מקורבי אולמרט ביקשו לבחון את תיק המינויים הפוליטיים נגדו

זאת לאחר שהנגבי זוכה מסעיף המינויים הפוליטים ■ עם זאת, בפרקליטות מבהירים לגלי צה"ל כי השמחה במחנה אולמרט מוקדמת, שכן חלק מהמינויים הפוליטים שלו בוצעו לאחר שהיועמ"ש הקודם מזוז הוציא את מכתב האזהרה שלו

המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד יהושע למברגר, הגיב הבוקר (ד') על קריאת מקורביו של אהוד אולמרט לבחון מחדש את תיק המינויים הפוליטיים נגדו, בעקבות זיכויו אתמול (ג') של ח"כ צחי הנגבי מסעיפים דומים.

בראיון לגלי צה"ל אמר למברגר כי השמחה במחנה אולמרט היא קצת מוקדמת, בגלל שחלק מהמינויים הפוליטים בוצעו לאחר שמני מזוז הוציא את מכתב האזהרה שלו.

לדבריו, "גם לפי השיטה המחמירה של בית המשפט המחוזי בירושלים, אני לא חושב שמצבו של אולמרט הוא כל-כך טוב. בסביבת אולמרט טוענים כי רבים מהשיבוצים שהוא ביצע לכאורה נעשו לפני שניתנו הנחיית היועץ בנושא", הוסיף למברגר.

בהתייחס לפרשת צחי הנגבי אמר הבוקר פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל, כי נשקלת האפשרות לערער על זיכויו בסעיפים הקשורים למינויים פוליטיים. כמו כן, בתביעה שוקלים אם לבקש מבית המשפט להטיל קלון על הנגבי, שהורשע במתן עדות שקר.

"ענינו בהחלט על התפיסה המשפטית שהגנה מן הצדק נעשה בה שימוש לעיתים נדירות ביותר, כשהסיבות הן מאוד קיצוניות וכשנגרם עוול כבד לנאשם", אמר אברבנאל לגלי צה"ל. "במקרה שלפנינו טענו כי לא נגרם להנגבי לא עוול גדול ולא קטן. חשבנו שהטענה הזאת לא תתקבל ושהיא לא במקומה".