מה הקשר בין ליידי גאגא, אמינם וחברת m-Wise הישראלית? החברה מהרצליה, שמספקת שירותי ערך מוסף סלולריים, תספק לחברת המוסיקה הגדולה בעולם פתרונות לאספקת חנויות תוכן סלולריות ומערכת ניהול קמפיינים.
במסגרת החוזה בין אמ-וייז ל-UMG (Universal Music Group), אמ-וייז תסייע בהשקת מערכת מרכזית לניהול ומכירה של תוכן סלולרי הכוללת גם ניתוח שיווקי של ערוצי המכירה וניהול התשלומים לאמנים. בנוסף, ההסכם יאפשר ל-UMG לייצר ערוצי מכירה של תוכן סלולרי מכל ערוצי השיווק המופעלים כיום על-ידי החברה - מגזינים, טלוויזיה, רשתות חברתיות ועוד. המהלך של UMG צפוי להיות מקודם בפרסומות בטלוויזיה האמריקנית בקמפיין שהיקפו מיליוני דולרים.
אמ-וייז לא פירטה מהו היקף החוזה. לפי הערכות בשוק, אמ-וייז עשויה לרשום ממנו הכנסות בהיקף של מספר מיליוני דולרים בשנה.
ה-m-Store, מוצר הדגל של אמ-וייז, היא מערכת שמאפשרת שיווק ומכירה של תוכן סלולרי בשפות שונות ובמטבעות שונים. המערכת המתקדמת תאפשר גם ל-UMG להקים ולנהל בקלות ובמהירות קמפיינים שיוקיים לקידום האמנים ולקידום להיטים חדשים. המערכת מחוברת בהסכמי גבייה לכל המפעילים הסלולריים המובילים בארה"ב ולמפעילים נוספים ברחבי העולם.
"אמ-וייז מחויבת להמשיך ולפתח טכנולוגיות אשר יש בהן כדי לסייע ולטייב את מאמצי השיווק והמכירות של לקוחותיה ובה בעת להעצים את חווית השימוש בתוכן סלולרי", אמר מנכ"ל אמ-וייז, צחי סיוון.
אמ-וייז (סימול: MWIS.OB) נסחרת מעבר לדלפק בארה"ב, ושווי השוק שלה הוא כ-7 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.