חוזה שמוערך במיליוני דולרים ל-m-Wise הישראלית עם UMG

אמ-וייז לא פירטה מהו היקף החוזה ■ לפי הערכות בשוק, אמ-וייז עשויה לרשום ממנו הכנסות בהיקף של מספר מיליוני דולרים בשנה

מה הקשר בין ליידי גאגא, אמינם וחברת ‏m-Wise‏ הישראלית? החברה מהרצליה, שמספקת שירותי ערך מוסף סלולריים, תספק לחברת המוסיקה הגדולה בעולם פתרונות לאספקת חנויות תוכן סלולריות ומערכת ניהול קמפיינים.

במסגרת החוזה בין אמ-וייז ל-‏UMG (Universal Music Group‏), אמ-וייז תסייע בהשקת מערכת מרכזית לניהול ומכירה של תוכן סלולרי הכוללת גם ניתוח שיווקי של ערוצי המכירה וניהול התשלומים לאמנים. בנוסף, ההסכם יאפשר ל-‏UMG‏ לייצר ערוצי מכירה של תוכן סלולרי מכל ערוצי השיווק המופעלים כיום על-ידי החברה - מגזינים, טלוויזיה, רשתות חברתיות ועוד. המהלך של ‏UMG‏ צפוי להיות מקודם בפרסומות בטלוויזיה האמריקנית בקמפיין שהיקפו מיליוני דולרים. ‏

אמ-וייז לא פירטה מהו היקף החוזה. לפי הערכות בשוק, אמ-וייז עשויה לרשום ממנו הכנסות בהיקף של מספר מיליוני דולרים בשנה. ‏

ה-‏m-Store‏, מוצר הדגל של אמ-וייז, היא מערכת שמאפשרת שיווק ומכירה של תוכן סלולרי בשפות שונות ובמטבעות שונים. המערכת המתקדמת תאפשר גם ל-‏UMG‏ להקים ולנהל בקלות ובמהירות קמפיינים שיוקיים לקידום האמנים ולקידום להיטים חדשים. המערכת מחוברת בהסכמי גבייה לכל המפעילים הסלולריים המובילים בארה"ב ולמפעילים נוספים ברחבי העולם.‏

‏"אמ-וייז מחויבת להמשיך ולפתח טכנולוגיות אשר יש בהן כדי לסייע ולטייב את מאמצי השיווק והמכירות של לקוחותיה ובה בעת להעצים את חווית השימוש בתוכן סלולרי", אמר מנכ"ל אמ-וייז, צחי סיוון. ‏

אמ-וייז (סימול: ‏MWIS.OB‏) נסחרת מעבר לדלפק בארה"ב, ושווי השוק שלה הוא כ-7 מיליון דולר. ‏