"וול סטריט ג'ורנל": אפל לא תבצע ריקול של ה-iPhone 4

המנכ"ל סטיב ג'ובס מכנס הערב מסיבת עיתונאים ויציע פתרונות לבעיית הקליטה במכשיר

חברת אפל לא תחזיר את מכשירי ה-iPhone 4. כך מדווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל", לקראת מסיבת עיתונאים מיוחדת שיערוך הערב (ו') המנכ"ל סטיב ג'ובס. המסע"ת תחל בשעה 20:00 (שעון ישראל) וג'ובס יתייחס לטענות שהועלו באשר לתקלה בקליטה בשימוש במכשיר החדש.

לאחר ההשקה המתוקשרת של ה-iPhone 4, אותה הגדיר ג'ובס כהשקה המוצלחת ביותר בהיסטוריה של אפל, התגלתה תקלה בקליטה כאשר מחזיקים את המכשיר בצורה מסוימת כך שנוגעים בפינה השמאלית-תחתונה שלו. מקור התקלה הינו באנטנה, ולפי דיווחים בארה"ב מהנדס באפל הזהיר את ג'ובס מבעוד מועד על התקלה.

סוכנות בלומברג מדווחת היום (ו') כי מהנדס בכיר בחברה הזהיר את ג'ובס בשלבים המוקדמים של תכנון ה-iPhone 4, כי האנטנה עלולה לגרום לתקלה. מדובר במהנדס רוברט קבלרו, ששיגר את האזהרה בשנה שעברה. באפל דוחים את הטענות.

אם כן, עדיין לא ברור מה יאמר הערב ג'ובס לרוכשי ה-iPhone 4. אחת ההערכות היא שאפל תציע לחלק למשתמשים Bumpers בחינם, כלומר מעטפת העשויה מגומי ופלסטיק שנמכרת היום בחנויות בכ-30 דולר ליחידה. מכסה המגן אמור לפתור את הבעיה ואפל מנסה להימנע בכך מביצוע ריקול (Recall) נרחב למכשיר הפופולארי.