מנכ"ל ערוץ 9, ליאוניד בלחמן, מדווח על עלייה במכירות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2010. לדברי בלחמן, מדובר עלייה של 25% בהכנסות הערוץ.
"השיפור הוא אמיתי", אומר בלחמן ל"גלובס", "אנחנו מצפים כי השיפור בשוק וההתאוששות במשק יחזירו אותנו לאיזון, ואנחנו אף עובדים לכיוון סיום השנה ברווח".
היום (א') יוצא ערוץ 9 בקמפיין חדש, במסגרתו הוא פונה באופן אישי ל-3 סמנכ"לי שיווק של חברות שאינן מפרסמות בערוץ דובר הרוסית. המטרה של הקמפיין הוא להראות לשלושה כי למעלה ממיליון דוברי השפה הרוסית בישראל אינם מכירים את המותגים שלהם - 9 מיליון, קוטקס וויזה כאל.
"לקחנו פאנל של 500 דוברי רוסית ושאלנו אילו מותגים הם מכירים", אומר סמנכ"ל המכירות של ערוץ 9, אמיתי חיון. "נוכחנו לדעת כי המותגים שלא עולים אצלנו - לא מכירים אותם כל-כך".
בקמפיין הושקעו 250 אלף שקל. לדברי חיון, מחודש אפריל, כמו בערוצים 2 ו-10 יש תפוסת שיא בדרישות לפרסום בערוץ 9.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.