אורביט זכתה בחלק נוסף ממכרז שמוביל לעסקה של 74 מ' ש'

ההזמנה מגיעה כשבוע בלבד לאחר זכייה בחלק נוסף במכרז, בהיקף של 23 מיליון שקל – שתי העסקאות, בהיקף כולל של 74 מיליון שקל, הינן לאספקת מערכות תקשורת לווייניות רחבות סרט לאחד מציי הים הגדולים בעולם

חברת אורביט , העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת במטוסים, הודיעה היום (א') כי קיבלה הזמנה משמעותית נוספת בהיקף של 51 מיליון שקל.

ההזמנה מגיעה כשבוע בלבד לאחר זכייה בחלק נוסף במכרז, בהיקף של 23 מיליון שקל - שתי העסקאות, בהיקף כולל של 74 מיליון שקל, הינן לאספקת מערכות תקשורת לווייניות רחבות סרט לאחד מציי הים הגדולים בעולם.

לדברי אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט: "אני גאה על השלמת שני חלקי המכרז המהווים אבן דרך משמעותית בצמיחה של החברה. הסכם משמעותי זה ממצב את אורביט כאחד השחקנים הגדולים והמשמעותיים בתחום מערכות התקשורת הלווייניות הימיות. בנוסף, העסקאות מהוות מימוש האסטרטגיה שלנו לצמיחה מהירה והמשך עלייה ברווחיות תוך התבססות על מספר מנועי צמיחה העומדים לרשותנו, המרכזי שבהם הינו בתחום מערכות התקשורת הלווייניות הימיות".

"לעסקאות משמעויות חיוביות נוספות רבות כאשר אחת מהן היא יכולתנו למנף את ההסכם לקבלת הזמנות נוספות מלקוח זה ומלקוחות נוספים, כמו גם הכרה באורביט כחברה עם הטכנולוגיה הטובה האמינה והמתקדמת בשוק על יד אחד הלקוחות הגדולים והחשובים בעולם. אנו ממשיכים לפעול להגדלת נתח השוק העולמי של אורביט שמתבטא בצמיחה בתחום זה, הגבוהה מקצב צמיחת השוק שעומד כיום על כ - 30%".

שתי ההזמנות כוללות אספקה של כמות גדולה של מערכות תקשורת לווייניות רחבות סרט מסוג OrSat-G בתחומי תדרים ה Ku-Band ומערכות בתחומי תדרים ה C-Band, וכוללות חוזי התקנה ושרות לשנים רבות.