מורידים הילוך: גזית מושכת ההצעה להחלפת הדח"צים באורמת

החברה מושכת את בקשתה לזימון אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות באורמת ■ זאת, לאחר שלאחרונה הודיעו שניים מהמועמדים לדירקטוריון - המקורבים לברוניצקים - על הסרת מועמדותם

חברת גזית של חיים כצמן ודורי סגל מורידה הילוך במאבק השליטה מול יהודית ויהודה ברוניצקי על אורמת.

גזית דיווחה הבוקר (ב') לבורסה כי היא מושכת את בקשתה לזימון אסיפה כללית מיוחדת של אורמת, אשר על סדר יומה ביקשה החברה לכלול הצעות החלטה למינוי יובל ינאי וגד ארבל כדירקטורים חיצוניים באורמת.

דובר גזית אינק. מסר כי "בחברה מברכים את הנהלת אורמת על החלטתם להעמיד להצבעת האסיפה הכללית את ירום אריאב ויקי ירושלמי כדח"צים בחברה. זהו צעד נכון לחיזוק דירקטוריון והנהלת החברה לקראת בניית ערך עבור כלל משקיעי החברה".

נזכיר כי אסיפת בעלי המניות של אורמת הייתה אמורה להתקיים ביום רביעי האחרון. בכתב העמדה אותו פרסמה גזית אינק (מחזיקה בכ-15% ממניות החברה) לקראת האסיפה, טענה החברה כי אין להאריך את כהונת הדח"צים, ותחת זאת הגישה בקשה לכינוס אסיפת בעלי מניות מיוחדת לשם מינוי שני דירקטורים חיצוניים אחרים: יובל ינאי, סמנכ"ל הכספים הנוכחי של חברת גיוון אימג'ינג, וגד ארבל, שהיה הממונה על שוק ההון והביטוח במשרד האוצר בשנות התשעים, ומכהן כיום בדירקטוריון בנק דיסקונט.

אלא ששלושה ימים לפני כינוס האסיפה, דיווחה אורמת על ביטולה, לאחר שבישיבת דירקטוריון הודיעו שני הדח"צים, צבי טרופ ועזרי גונן, על הסרת מועמדותם מהתפקיד.

"בנסיבות הקיימות ומשיקולים של טובת החברה העומדים לנגד עינינו, החלטנו להסיר את מועמדותינו לכהונה נוספת, וזאת על מנת לאפשר לחברה להביא לאישור האסיפה דירקטורים ראויים שיהיו מקובלים על דעת מרבית בעלי מניות החברה", כתבו השניים. "בנסיבות שנוצרו, שעליהן אנחנו מצרים מאוד, החלטנו כי יהיה זה מן הראוי להסיר את מועמדותנו ולאפשר לכם לקבל הסכמה רחבה ככל שניתן מקרב בעלי המניות מן הציבור למועמדים אחרים".

כעת, כאמור, עושים כצמן וסגל צעד משלהם לקראת הברוניצקים.