טלדור תקשורת ביצעה פרויקט באגד בכ-5 מליון שקל

רונן רגב, מנכ"ל טלדור תקשורת: נסיוננו הרב בפתרונות תקשורת יסייע לאגד לשפר את השירות ללקוח ולהתמודד טוב יותר עם האתגרים העתידיים של מערכות להסעות המונים במדינת ישראל

חברת טלדור תקשורת, מקבוצת טלדור , השלימה לאחרונה ביצוע פרויקט שדרוג מערך העברת המידע הארגוני בקואופרטיב אגד. מטרת הפרויקט הגדלה ושיפור יכולותיה של רשת התקשורת של אגד כמו גם העלאת מודעות העובדים למידע הארגוני המועבר ברשת זו באמצעות שילוט אלקטרוני מתקדם.

הפרויקט כלל שני שלבים: בשלב הראשון, שודרגה רשת התקשורת של אגד והוגדל רוחב הפס לכל המשתמשים. כמו כן, שודרגה מרכזיית ה-IP של אגד ונפרסה רשת תקשורת אלחוטית (WLAN) מאובטחת באתרי החברה החברה העיקריים.

בשלב השני, הקימה טלדור תקשורת מערך שילוט דיגיטלי ב-60 אתרים של אגד, המספק מידע מיידי והודעות לעובדים על מסכים רחבים בנושאי בטיחות, רווחה, נהלים פנימיים ואירועים מיוחדים. למערכת יכולת הצגה של תכנים שתוכננו מראש וכן הודעות מתפרצות דחופות ומיידיות.

במסגרת הפרויקט התבססה טלדור תקשורת על ציוד של סיסקו בשילוב מנגנוני יתירות מתקדמים מבוססי טכנולוגית VSS וטכנולוגיות 10 ג'יגה ביט ומערכות Digital Signage המתקדמות של סיסקו.