ITGI מפרסמת תוצאות: גידול של כ-150% בהכנסות הרבעון

הסתכמו בכ-1.3 מיליון שקל ■ רבעון שלישי ברציפות של רווח גולמי

חברת איטיג'יאי , העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2010 וממשיכה להציג צמיחה בהכנסות וגידול נוסף ברווח הגולמי.

איטיג'יאי מדווחת על גידול של כ-152% בהכנסות ברבעון השני של 2010 לכ-1.3 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של כ-517 אלף שקל ברבעון המקביל וגידול של 22% בהשוואה להכנסות של כ-1.07 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2010. הגידול בהכנסות נובע מהמשך שיווק סטנט ה-Over & Under וסטנט ה- Aneugraft .

שיפור נוסף נרשם בשורת הרווח הגולמי של ITGI מדיקל, זה הרבעון השלישי ברציפות, שהסתכם ברבעון השני של 2010 בכ-366 אלף שקל, בהשוואה להפסד גולמי של 552 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. בהשוואה לרבעון הראשון של 2010 נרשם גידול ברווח הגולמי של כ-38%.

ההפסד התפעולי של ITGI מדיקל ברבעון קטן בהשוואה לרבעונים קודמים והסתכם בכ-2.26 מיליון שקל בהשוואה להפסד תפעולי של 2.58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של כ-12%. בנטרול עלויות בגין תשלום מבוסס מניות ההפסד התפעולי ברבעון השני של 2010 הסתכם בכ-1.79 מיליון שקל, ירידה של 33% בהשוואה להפסד תפעולי של כ-2.68 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וירידה של 12% בהשוואה להפסד התפעולי ברבעון הראשון של 2010.

בשורה התחתונה דיווחה החברה כי ההפסד הנקי ברבעון הסתכם בכ-2.63 מיליון שקל, בדומה להפסד נקי של 2.53 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי ברבעון השני הצטמצם בכ-38% בהשוואה להפסד שרשמה החברה ברבעון הראשון של 2010 שהסתכם בכ-4.2 מיליון שקל. הגידול הקל בהפסד הנקי בהשוואה לתקופה המקבילה נובע גם מגידול בהוצאות המימון בעיקר משערוך אופציות סחירות.

בהתייחסותו לפעילות החברה ולגידול בהכנסות, אומר ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI מדיקל: "החברה ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשווקים הרלוונטיים בעולם. במקביל החברה ממשיכה להגדיל את היקף השקעותיה בפיתוח ונמצאת בשלבי בחינת פיתוח מוקדמים של סטנטים לשימושים נוספים".

חברת ITGI מדיקל ממשיכה להרחיב את מכירת סטנט ה- Over & Under לשימוש קרדיולוגי ובמקביל, כחלק מחיזוק התשתית הקלינית והמדעית, החברה מבצעת ניסוי רב משתתפים (SLEEVE III) במספר אתרים להוכחת עליונותו של הסטנט שלה בשחזור עורקים לאחר ניתוחי מעקפים. בתחום הנוירולוגי השלימה החברה בהצלחה השתלת הסטנט הייחודי שלה, ה-Aneugraft, בכ-20 חולים במסגרת ניסיונית מקדמית ובתוצאות טובות.

החברה חתמה לאחרונה על הסכם שיווק עם חברת בת של טבע בהונגריה, לפיו טבע הונגריה תשמש כמפיץ בלעדי בהונגריה בתחום הקרדיולוגיה לסטנט ה- Over & Under לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופות נוספות.

חברת ITGI מדיקל אף נכנסה לאינדיקציות נוספות ודיווחה על הצלחה בחמש השתלות ניסיוניות ראשונות של הסטנטים שלה באינדיקציות פריפריאליות של הכבד ושל האזור שמתחת לברך וקיבלה את האישור האירופי,CE Mark , לסטנטים ייחודיים בקוטר שניים וחצי מילימטר בלבד המתאימים במיוחד לטיפול בחסימה של עורקים קטנים בגוף.