הכספומט שהפך למכונת מזומנים: הוציא 400 שקל במקום 100 שקל

"הלך שם טירוף כל הלילה, ולא הפסיקו להגיע אנשים", סיפרה אחת הנשים שהגיעו לכספומט בעפולה. "אנשים פחדו שייגמר הכסף ולא יישאר להם. הם התקשרו לקרוביהם אפילו ב-4 לפנות בוקר רק בשביל להגיד להם להגיע לכספומט"

הבנק טעה - הרווח שלך: מי מאיתנו לא חלם, ולו פעם אחת, שהכספומט יטעה בדיוק ברגע שבו נבקש למשוך כסף? או שהכספומט יהפוך למכונת קזינו? אז לפעמים חלומות מתגשמים - לפחות לתושבי עפולה.

מי שהגיע בלילה שבין שישי לשבת לאזור היציאה מעפולה לכיוון בית-שאן יכול היה להגשים את חלומו - לאחר שכספומט קטן באחד הכבישים הצדדים פלט 400 שקל עבור כל לקוח שביקש להוציא 100 שקל בלבד. את הידיעה הביא הבוקר (א') העיתון "מעריב".

גם החשבונית שמספק המכשיר לבעל הכרטיס הצהירה כי הוא הוציא 100 שקל בלבד. עד מהרה התפשטה הידיעה לכל תושבי האזור, ובתוך זמן קצר השתרך במקום תור ארוך של לקוחות שמשכו, בזה אחר זה, מאות שקלים - כשהם מקישים את הסכום 100 שקל בלבד במכשיר.

"הלך שם טירוף כל הלילה, ולא הפסיקו להגיע אנשים", סיפרה אחת הנשים שהגיעו למקום. "אנשים פחדו שייגמר הכסף ולא יישאר להם. הם התקשרו לקרוביהם אפילו ב-4 לפנות בוקר, רק בשביל להגיד להם להגיע לכספומט".

בשבת בבוקר נגמר הכסף בכספומט, אחרי שעשרות לקוחות הצליחו לנצל את התקלה. ההערכה היא כי אלפי שקלים נגבו מהמכשיר.

בבנק לאומי, לו שייך המכשיר, הודו אתמול (שבת) כי "אכן אירעה תקלה", אולם לטענתם הכספומט המדובר "רק" הוציא שטרות של 200 שקל במקום 100 שקל. לדברי הבנק, "מדובר במקרים בודדים בלבד, ואנו ניצור קשר עם הלקוחות שקיבלו סכומים שונים בהקדם".