יוניליוור מותחת את המותג "פינוק" לקטגוריית הסבונים

משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו

חברת יוניליוור מותחת את מותג השמפו פינוק לקטגוריית הסבונים. החברה משיקה סדרה של תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל.

עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין שיתמוך בהשקה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

המותג "פינוק" הושק לראשונה בשנות ה-80, ומאז הוא נהנה מדומיננטיות בקטגוריית השמפו לשיער במוצרי הווליו פור מאני.

לפי נילסן, במחצית הראשונה של השנה החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו. הקטגוריה עצמה סבלה בשנה החולפת מסטגנציה והסתכמה ב-283 מיליון שקל.

כניסתו של "פינוק" לקטגוריית הסבונים תאפשר ליוניליוור פעילות בקטגוריה גם בתחום הווליו פור מאני. כידוע, יוניליוור פעילה בקטגוריה עם המותב "דאב" שנחשב למותג פרימיום. לפי נילסן, במחצית הראשונה של השנה המשיך "דאב" להוביל את הקטגוריה עם נתח כספי של 14.5%, אך בפער קטן מאוד מהמותג כיף שהחזיק בתקופה זו ב-14.4% מהקטגוריה.

לדברי שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור, ההחלטה למתוח את המותג "פינוק" לסבונים באה הן בשל הפוטנציאל הטמון בקטגוריה והנובע מגודלה הכספי והן בשל מגמת הגידול במוצרי הווליו פור מאני.