כלל פיננסים ממשיכה להשתפר: רווח של 17 מ' ש' ברבעון

הרווח הנקי כולל כולל רווח חד פעמי של כ-19.3 מיליון שקל ממימוש יתרת האחזקות בחברת אווא פיננסים ואירועים חד פעמיים נוספים ■ ירידה של 7% בהכנסות

בית ההשקעות כלל פיננסים, בניהולו של טל רז, דיווח היום (ג') על תוצאות טובות לרבעון השני של השנה.

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח של כ-17 מיליון שקל ברבעון, לעומת הפסד של כ-8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כולל רווח חד פעמי של כ- 19.3 מיליון שקל ממימוש יתרת האחזקות בחברת אווא פיננסים ואירועים חד פעמיים נוספים.

סך הנכסים המנוהלים של כלל פיננסים גדל בכ-7% לכ-60 מיליארד שקל. סך ההכנסות קטן בכ-7% ל-101.3 מיליון שקל כאשר ההכנסות בניכוי נוסטרו גדלו ב-9% והסתכמו בכ-96 מיליון שקל.

בתחום תעודות הסל (מבט) רשם כלל פיננסים גידול של כ-42% (היקף נכסים של כ-6.1 מיליארד שקל) וגידול של כ-34% נרשם בהכנסות מגזר ניהול התיקים וקרנות הנאמנות (17.6 מיליארד שקל). מנגד, סך ההוצאות התפעוליות ירד בכ-5%.

טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים, אמר כי "כלל פיננסים ממשיכה ביישום האסטרטגיה של מעבר מנתח שוק החזקות לנתח שוק הכנסות ורווח. החברה ממוקדת בחיזוק הקשר עם ערוצי ההפצה המרכזיים שלה: הבנקים, רשת סוכני הביטוח וערוצי המכירה הישירים. כמו כן עוסקת החברה בשימור ושיפור מתמיד של איכות השירות ללקוחותיה בכל המגזרים - על מנת להבטיח המשך מובילות בתחום זה".

"כמו כן, ממשיכה כלל פיננסים לבחון באופן מתמיד את בסיס ההוצאות של החברה, על מנת לשמור על מבנה העלויות כפי שגובש לאחר תהליך ההתייעלות בסוף השנה שעברה." רז הביע גם את שביעות רצונו מהשיפור העקבי בתוצאות חברת הבת טיטניום, הפועלת בארצות הברית ועוסקת בניהול נכסים בחו"ל, אשר הציגה גידול של 12% בהכנסות מהרבעון המקביל, תוך בצוע של תהליכי התייעלות.