לייפוייב קופצת ב-10.4% בבורסה: קיבלה אישור להפצה בברזיל

חברת הביומד העוסקת במכשור רפואי קיבלה את אישור מערכת הבריאות בברזיל (ANVISA) להפצה ומכירה של מכשיר ה-BST לטיפול בפצעים כרוניים

חברת הביומד לייפוייב , העוסקת במכשור רפואי, דיווחה היום (ג') לבורסה בת"א כי קיבלה את אישור מערכת הבריאות בברזיל (ANVISA) להפצה ומכירה של מכשיר ה-BST של החברה לטיפול בפצעים כרוניים. בתגובה, מניית החברה מזנקת בפתיחת המסחר בת"א ביותר מ-10%. לייפוייב מנוהלת על ידי מישל איפרגן, ויו"ר הדירקטוריון הוא חיים רמון.

לאחר שעברה בהצלחה את מבחני הסמכת תקן ה-UL הבינלאומי לבטיחות במכשור רפואי, וקיבלה את האישור בברזיל - החברה החלה במשא ומתן עם מפיץ מקומי בברזיל לקראת חתימת הסכם הפצה למכשיר של החברה במדינה.

ה-BSR של לייפוייב מיועד לטיפול בפצעים כרוניים באמצעות גירוי חשמלי, המעודד את תאי העור להתחלק וכך לרפא את הפצע. בימים אלה החברה פועלת למימוש הליכי אישור תקן ה-FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב) למוצר שלה.

נזכיר, כי בסוך יוני לייפוייב קיבלה אישור לשיפוי של המוצר שלה בגרמניה, לאחר שהגבירה את מאמצי השיווק שלה בשוק הגרמני, תוך שיתוף פעולה עם חברה מקומית אשר מתמחה בהכנסת טכנולוגיות רפואיות חדשות לגרמניה. בנוסף, המרכז הרפואי האוניברסיטאי בגוטינגן אישר את הכנסת הטיפול במכשיר ה-BST, תהליך הנעשה במקביל למספר ניסויים המתקיימים כעת במספר מרכזים רפואיים נוספים בגרמניה.