סאגת תנובה: אייפקס ושמיר הסכימו לדחות הדיון בבימה"ש

משיכת הבקשה של מבטח שמיר מגיעה דווקא לאחר שבית המשפט נעתר לה ביום ראשון האחרון וקבע את הדיון המוקדם בסכסוך בינה לבין קרן אייפקס ליום ראשון הקרוב, ה-15 באוגוסט

חברת ההחזקות מבטח שמיר , שבשליטת מאיר שמיר, וקרן אייפקס, המנוהלת על ידי זהבית כהן, הגיעו אתמול (ג') להסכמה הדדית לדחיית הדיון בעניינן הנוגע לפרסום דו"חות תנובה, בה הם מחזיקות במשותף לסוף הפגרה בבתי המשפט. הצדדים הגישו בקשה משותפת בעניין לבית המשפט.

בקשה זו מגיעה לאחר שמבטח שמיר טענה לדחיפות העניין וביקשה לקיים דיון דחוף בבית המשפט. קרן אייפקס התנגדה לבקשה לקיים דיון דחוף והדפה את טענות מבטח שמיר תוך שימוש בשפה עוקצנית מצד עורכי דינה.

בית המשפט, אגב, הסכים ביום ראשון האחרון לקיים דיון דחוף בסוגיה ואף קבע אותו ליום ראשון הקרוב, ה-15 באוגוסט. עם זאת, עורכי הדין של אייפקס הגישו בקשה לבית המשפט להפוך את הדיון למקדמי בלבד בו לא יוצגו טיעוני הצדדים.

מבטח שמיר התנגדה לבקשה זו, אך במטרה לייתר את המחלוקות בין הצדדים על טיבו של הדיון החליטו שני הצדדים במשותף לדחות את הדיון עד לסוף הפגרה בבתי המשפט, סוף אוגוסט. שני הצדדים יצטרכו להגיש עד אז את טיעוניהם לסוגיה ולרדת לגופו של עניין. המשמעות היא שהמאבק בין הצדדים בבית המשפט יידחה לתחילת ספטמבר לפחות.