לראשונה: ועדת הרדיו של רשות השידור תפוצל ל-2 חלקים

ועדת הרדיו הוותיקה של המליאה לשני חלקים - אחד שיתמקד ברשתות המוזיקה והשני שיעסוק בנושא האומר (טוק שואו) בתחנות קול ישראל ■ יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, הורה גם לחדש את פעילות ועדת האינטרנט

יו"ר רשות השידור החדש, אמיר גילת, החל בפעילותו בתוך מליאת רשות השידור. בצעדיו הראשונים בתוך המליאה החליט גילת לפצל לראשונה בתולדותיה את ועדת הרדיו הוותיקה של המליאה לשני חלקים - אחד שיתמקד ברשתות המוזיקה והשני שיעסוק בנושא האומר (טוק שואו) בתחנות קול ישראל.

במכתב שכתב גילת לחברי המליאה, ציין היו"ר כי החלטתו נובעת מ"העומס הרב המוטל על ועדת הרדיו והמשימה הבלתי אפשרית לדון ברצינות בכל הנושאים הקשורים לוועדה". על-פי סקרי ה-TGI האחרונים, התחרות הגדולה ביותר מולה ניצבות רשתות קול ישראל, היא דווקא תחנת המוזיקה הצבאית גלגל"צ. לא מן הנמנע כי החלטתו של גילת נובעת מהצורך להפנות תשומת לב ספציפית לתחנות המוזיקה, רשת ג', קול המוזיקה ו-88. בראש הוועדה המיועדת אמור לעמוד יעקב נווה, נציג האמנים בוועד המנהל בעוד רחל קרמרמן תמשיך לעמוד בראש הוועדה לענייני אומר שתכלול את הרשתות א', ב' ומורשת.

על-פי גילת, "חברי ועדת הרדיו הנוכחית יוכלו להיות חברים בשתי הוועדות החדשות. חברי מליאה אחרים מוזמנים להצטרף לאחת משתי הוועדות באמצעות לשכת היו"ר".

בתוך כך, משקיע גילת באופן משמעותי בכל נושא האינטרנט. היו"ר ביקש את אישור חברי המליאה לחידוש מיידי של פעילות ועדת האינטרנט. גילת מבקש להעמיד בראש הוועדה את מיכאל שיזף ולשתף בה את חנה הרצמן, טלי איכנולד והרב גלעד קריב. גילת, על-פי גורמים ברשות, מבקש לבצע מהלכי תקשוב דומים לאלו שביצע באוניברסיטת חיפה והוא משקיע משמעותית בפעילות הפייסבוק של רשות השידור.

ל"גלובס" נודע, כי אחת ממשימותיו הראשונות של גילת תהיה לשדרג את אתר האינטרנט של רשות השידור על מנת למשוך קהלים צעירים יותר.

מרשות השידור נמסר, כי "יו"ר רשות השידור, אינו מנהל את התכתבויותיו עם חברי מליאת הרשות מעל דפי העיתון".