הלהיט הבא בטלוויזיה? ארז טל מפתח שעשועון טריוויה חדש

השעשועון החדש שיעלה בקשת יבוסס על פורמט חדש של אנדמול וערוץ 4 הבריטי ■ טל: "מדובר בשעשועון טריוויה אינטיליגנטי שעובד תחת לחץ זמן; עוד לא היה דבר כזה, ראיתי אותו ופשוט רותקתי למסך"

במקביל לעבודתו על העונה הנוכחית של "מועדון לילה" והעונה הבאה של הריאליטי "האח הגדול", עובד בימים אלה ארז טל על גיורו של שעשועון טריוויה חדש, שפותח על-ידי חברת אנדמול ושודר לאחרונה בערוץ 4 הבריטי.

"מדובר בשעשועון טריוויה אינטיליגנטי שעובד תחת לחץ זמן, בשידור חי", מספר טל בראיון מיוחד למגזין "פירמה" הקרוב. "עוד לא היה דבר כזה, ראיתי אותו ופשוט רותקתי למסך", אומר טל. "הדבר האחרון שיש לי הוא עודף זמן, אבל החלטתי למרות זאת להשתלב בפרויקט הזה, כי הוא מעניין אותי". לדבריו, העובדה שהפורמט הוא בחיתוליו תאפשר לעשות התאמות בקלות יתר למסך הישראלי.

במקביל, טל וקשת מקפיאים את העבודה על פורמט אחר, שעשועון העוסק בעולם הכלכלי ושפיילוט מוצלח שלו צולם לפני מספר חודשים. העבודה על הפורמט הזה, לדבריו, תחודש בסוף השנה הנוכחית.

טל מספר בראיון ל"פירמה" על אופי העבודה ב"מועדון לילה" ועונה לשותפו לעבודה לשעבר וחברו אברי גלעד, שתקף לאחרונה במילים חריפות את התוכנית. כזכור, גלעד אמר בתוכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל כי הרשות השנייה צריכה להתעורר ולהתערב בנעשה בתוכנית, שבה יש "ניבולי פה" והתנהגות לא הולמת.

"אין מילה גסה אחת בתוכנית", אומר טל. " זה לא תמיד קל, כי במקור לפני העריכה יש גסויות בשפע". לדבריו, "אני אוהב את אברי ואנחנו חברים... אני בוודאי זוכר לו חסד נעורים. כששמעתי את הדברים שהוא אמר על 'מועדון לילה' לא הופתעתי... אני יודע שהוא קצת הצטער על איך שהוא אמר את הדברים. מצד שני, הוא באמת חושב ככה וזה בסדר".

הראיון המלא עם ארז טל יפורסם בגיליון "פירמה" הקרוב, שיופץ למנויי גלובס ביום ג', ה-17.8.