הדוד סטנלי קורא לך: מה צריך בקו"ח כדי לפקח על הבנקים?

בנק ישראל פירסם פנייה לציבור לאיתור מועמדים להחלפת רוני חזקיהו ■ תנאי הסף: 7 שנות ניהול בתחום הבנקאות ותואר ראשון ממוסד מוכר ■ ניתן להגיש קורות חיים עד ה-15 בספטמבר

אם אתם מחפשים תואר חדש לרזומה, תשמחו לשמוע שהחל מהיום משרת המפקח על הבנקים פנויה ובבנק ישראל מצפים בקוצר רוח לקורות החיים שלכם.

הבנק פירסם היום פנייה רשמית לציבור לאיתור מועמדים לתפקיד המפקח בה מפורטים תנאי הסף למשרה.

על המועמדים להחליף את רוני חזקיהו להיות בעלי ניסיון ניהולי של 7 שנים לפחות בתחומי הבנקאות או בתחום דומה, וכן להחזיק בתואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר - רצוי בתחומים הנוגעים לדבר כמו כלכלה, מינהל עסקים או ראיית חשבון.

הכישורים הנוספים על פיהם תינתן עדיפות על ידי ועדת הקבלה הם יכולת ניהול גבוהה ומוכחת, ניסיון בתפקיד בכיר בתחומי הבנקאות, היכרות טובה של המגזר הציבורי והסקטור הפיננסי, יכולת ביטוי גבוהה (בעברית ובאנגלית, הן בכתב והן בעל פה).

כמו כן צויין כי תינתן עדיפות לבעלי תואר שני בתחום הרלוונטי לתפקיד.

מי שתהה באשר לתנאי ההעסקה יאלץ להמתין עד לקבלתו למשרה - שכן הפניה לציבור מפרטת כי "העסקה תהיה בחוזה אישי".

בנוסף, מבהירה ועדת האיתור כי היא והנגיד פישר "שומרים לעצמם את הזכות לפנות בכל שלב שהוא למועמדים שלא הגישו מועמדותם", אך מדגישים כי גם מועמדים אלה יידרשו לעמוד בכל החובות והתנאים הנדרשים מיתר המועמדים.

שלב הגשת קורות החיים למשרה יימשך עד ה-15 בספטמבר, ועד לתאריך זה ניתן לשלוח את הרזומה לבנק ישראל בכתובת ת.ד. 780 ירושלים 91007.

הטכנולוגיים יותר מוזמנים להגיש מועמדותם באמצעות הדוא"ל: eti.rahamim@boi.gov.il , או ליצור קשר עם מזכירת ועדת האיתור - אתי רחמים, בטלפון 02-6552723.