רמי לוי שובר את השוק: "אוריד עוד 10% על מבצעי המתחרות"

כך מדווח "מעריב" ■ בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה מצהיר כי על כל מבצע של שופרסל ורבוע כחול - הוא יוריד 10% נוספים ■ שופרסל: "סל הקניות שלנו לראש-השנה יהיה הסל הזול ביותר"

רמי לוי שוב שובר את השוק? בעל רשת "רמי לוי - שיווק השקמה" מתחייב מראש לענות לכל מבצע של הרשתות המתחרות בהנחה של 10% נוספים - כך מדווח הבוקר (ה') העיתון "מעריב".

לוי - שכבר הציע 1 ק"ג עוף ב-99 אגורות, חבילת מצות ב-99 אגורות וחומוס וקבב ב-1 שקל - מכריז על הנחה נוספת של 10% על מבצעי הרשתות שופרסל ורבוע כחול לחברי המועדונים שלהם.

עם זאת, לוי מדגיש כי ההנחה הנוספת תינתן לחברי המועדון של הרשת שלו בלבד.

לוי מסר כי "לקראת החג החלטנו להיות הרשת הזולה ביותר, ללא כל קשר למה שיציעו המתחרות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחייב מראש - מה שהן יציעו, אני אציע יותר".

לראשונה מתנה לוי חלק מהמבצעים במינימום קנייה. כך, למשל, צנצנת דבש 350 מ"ל תעלה 1 שקל ללקוחות שירכשו ממגוון מוצרי החנות ב-29.9 שקל לפחות.

מנגד, ריצ'י האנטר, מנהל העסקים הראשי בשופרסל, יצא אתמול (ד') בהצהרה כי סל הקניות בשופרסל יהיה הזול ביותר. "החברה שקדה במשך מספר חודשים על תכנון החג, והמטרה היא: סל הקניות של שופרסל לראש-השנה יהיה הסל הזול ביותר", אמר האנטר.