עוד ספונסר לליגת העל בכדורסל: סייבל השקעות

החברה, שבבעלות שחר סיידון, תעניק חסות בהיקף של מאות אלפי שקלים; המינהלת ממתינה לאישור ההסכם עם הפיס, שיביא את הליגה לרף הכנסות של מעל 20 מיליון שקל

מינהלת הליגה בכדורסל צירפה ספונסר חדש לעונת המשחקים 2010/11: חברת סייבל השקעות. שווי החסות מוערך במאות אלפי שקלים.

סייבל השקעות, שבבעלות שחר סיידון, עוסקת במתן שירותי בנקאות להשקעות ומלווה תהליכי מיזוגים, רכישות ויעוץ להנפקות פרטיות וציבוריות. סייבל מנהלת ובעלת השליטה בקרן השקעות פרטית בשם אינספיריישן אינווסטמנטס המשקיעה בחברות בתחומי התוכנה, החומרה, תקשורת, ביומד ומדעי החיים, אינטרנט ופיננסים. סייבל מתמחה בגיוס הון לחברות פרטיות וציבוריות. במסגת ההסכם תקבל החברה זמן פרסום על הלדים (שילוט אלקטרוני) במשחקי ליגת העל, בכל האולמות.

רשימת הספונסרים של ליגת העל לעונה הקרובה כוללת בין היתר את BMW, דואר ישראל, נייקי, ה.שטרן, וואלה שופס, וואלה טורס, אוטו גלס.

המינהלת ממתינה לחתימה הרשמית עם מפעל הפיס, שיהיה הספונסר הראשי של הליגה עבור סכום של 10 מיליון שקלים בעונה הקרובה, ובנוסף אופציה ל-27 מיליון שקלים בשתי העונות שלאחר מכן. בישיבת דירקטוריון הפיס שנערכה השבוע, נקבע כי ההסכם עם המינהלת יובא להצגה בפני הדירקטוריון ולאישור במהלך החודש הבא. המינהלת צפויה לעבור השנה רף הכנסות של 20 מיליון שקלים.