בריינסווי: הסכם חדש להפצת מכשיר ה-Deep TMS בברזיל

על פי ההסכם, ניתנה למפיץ זכות בלעדית לשיווק וקידום המכשיר בברזיל, למשך 10 שנים ■ המפיץ הברזילאי מחויב לשלם לחברה עבור כל טיפול שמבוצע במכשירי החברה

חברת הביומד הישראלית בריינסוויי הודיעה היום (א') על חתימת הסכם עם חברה ברזילאית, העוסקת בשיווק והפצת מכשור רפואי ותרופות בברזיל להפצה בלעדית למכשיר ה-Deep TMS של החברה. על פי ההסכם, ניתנה למפיץ זכות בלעדית לשיווק וקידום המכשיר בברזיל, למשך 10 שנים.

מכשיר ה-DEEP TMS, אותו פיתחה בריינסוויי, משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המוח. המכשיר מבוסס על סליל חשמלי בעל מבנה ייחודי המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה מגנטי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המח על ידי גירוי או דיכוי עיצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.

קיומה של זכות ההפצה הבלעדית של המפיץ לאורך שנות החוזה הותנה בכך שהמפיץ יזמין וישכיר כמות מינימאלית של מכשירים מדי שנה, כאשר הכמות המינימאלית לאורך כל תקופת ההסכם היא אלף מכשירים. על פי ההסכם, מחויב המפיץ הברזילאי לשלם לחברה עבור כל טיפול שמבוצע במכשירי החברה, אולם בכל מקרה לא פחות מסכום מזערי שנקבע בהסכם, למעט בשנה הראשונה של השימוש בכל מכשיר חדש שיוזמן בה ישלם המפיץ לחברה סכום קבוע עבור כל מכשיר שתספק החברה.

המפיץ התחייב להשיג את האישורים הרגולטוריים הדרושים לשיווק מכשיר החברה בברזיל, לרבות קבלת התחייבויות לכיסוי עלויות הטיפול במכשיר מתאגידי הבריאות וחברות הביטוח הגדולים בברזיל.

בריינסוויי, המנוהלת על ידי עוזי סופר, נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-350 מיליון שקל והיא שוקלת בימים אלה לצאת להנפקה בנאסד"ק ולבצע בכך רישום כפול של מניותיה בבורסות בת"א ובניו יורק. החברה תנסה להנפיק בנאסד"ק ברבעון הרביעי אך טרם ידוע לפי איזה שווי תתבצע ההנפקה.