תודה לבבית ללבייב

לצד הביקורת, חשוב להודות לברון הנדל"ן על שחסך לנו עוד חצי שעה באוטו עם הילדים

כבר שלוש שנים אנחנו בעיקר שומעים וקוראים על הסכנות והפחים שטמנו לנו לאורך השנים האחרונות יזמי הנדל"ן הגדולים. ההתפרעות מעבר לים, החמדנות שהובילה לרכישת נכסים וקרקעות כמעט בכל מחיר ובעיקר הקלות שבה הם גייסו את הכסף מאתנו - ציבור החוסכים.

ואולי סתם בשביל הפרופורציות, זכינו בימים האחרונים בטריגר שמזכיר לנו שהיזמים הגדולים גם נתנו ולא רק לקחו מהציבור. הם לא עשו את זה בחינם כמובן, אבל מזל שהם היו שם כדי לשדרג לנו את איכות החיים.

לב לבייב, בעל השליטה באפריקה ישראל , מכר השבוע את אחזקותיו בכביש חוצה ישראל תמורת 500 מיליון שקל. אותו לבייב שגם אמר לא פעם שלא היה ניגש בדיעבד למכרז לסלילת הכביש, אם היה יודע לאיזה תסבוכת הוא נכנס - מול החרדים, מול הירוקים, מול בעלי הקרקעות ועוד. אבל לבייב, שלקח מאוחר יותר סיכונים עצומים ומיותרים גם במוסקבה ובמנהטן, לקח לפני עשר שנים את הסיכון בהקמת כביש 6 (שמופיע בתוכנית המתאר הארצית כבר בשנת 1976!), סלל את כביש האורך שחתך את מדינת ישראל והציל אותנו מפקקים איומים בהרבה מאלה שאנחנו מכירים.

אזרחי מדינת ישראל, אלה שנשארו באוגוסט האחרון בבית עם הילדים ונאלצו בוודאי להוציא אותם מדי פעם לצפון או לדרום כדי לראות קצת טבע ולנשום אוויר נקי, מוכרחים להודות ללבייב שחסך להם עוד חצי שעה באוטו עם הילדים.